"درباره ی ما" شامل چه اطلاعاتی می باشد؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
"درباره ی ما" شامل چه اطلاعاتی می باشد؟
نوشته شده در یک شنبه 3 اسفند 1393
بازدید : 357
نویسنده : فرشته شکری

طراحی صفحه ی درباره ی ما یا درباره ی شرکت از جمله نکاتی است که طراحان سایت کشورمان به آن اهمیت نمی دهند. در اغلب این سایت ها مطالبی خسته کننده و زیاد و یا کم و ناقص در قسمت درباره ی ما وجود دارد. بیشتر تمرکز طراحان سایت بر روی خدمات و محصولات است و می پندارند که کاربران نیز مانند آنها هستند. این فرضیه زمانی صحیح است که کاربر به مشتری تبدیل شود.

امروزه برندها و شرکت های بنام در بر قراری ارتباط با مشتری و ایجاد شناخت عالی عمل کرده اند و رمز موفقیت آنها طراحی مناسب صفحه ی درباره ی ما و تماس با ما در طراحی سایت بوده است. چرا که توجه به ارائه بهترین خدمات توجه آنها را به این دو صفحه پراهمیت کم نکرده است. همانند شرکت ماکروسافت و اپل.

مشتریان به چه چیزی اهمیت می دهند؟

کاربران برای رفع نیاز خود به سایت شما مراجعه می کنند و شما بایستی نیازهای آن ها را دریابید. بعنوان مثال کاربر برای یافتن یک طراح سایت مناسب علاوه بر نمونه کارها به مدرک تحصیلی، خلاقیت طراح نیز توجه می کنند که برای یافتن پاسخ به پرسش های خود به صفحه ی درباره ی ما و درباره ی شرکت مراجعه می کنند.

استفاده از ادبیات مناسب

هدف از ساختن یک صفحه ی درباره ی ما شناخت مشتری و زمینه ی فعالیت و خدمات عرضه کننده و از همه مهمتر ایجاد حس اعتماد در مشتری است. پس از ادبیات مناسب و گویا باید بهره ببریم.

درباره ی ما نباید شامل تبلیغات باشد

در این بخش می خواهیم شرکت و یا برند خود را معرفی کرده و اهداف کلی شرکت بیان کنیم و برتری شرکت خود را به مشتری بفهمانیم برای داشتن یک درباره ی ما قوی به هیچ عنوان نباید تبلیغات داشته باشیم.

استفاده از تصاویر

استفاده از تصاویر مانند  عکس های پرسنل و مدیران، محیط شرکت، کارخانه، همایش و نمایشگاه ها که در آن حضور داشته اید می توانند در جذب اعتماد مشتری موثر باشند.

معرفی مشتریان شاخص

معرفی مشتریان و بیان اظهار نظراتشان در باره ی نحوه ی عملکرد شرکت  در بخش درباره ی ما می توانید اعتماد مشتریان بیشتری را به برند خود جلب کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: