پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چهار نکته مهم در سئو برای کسب و کارها
نوشته شده در دو شنبه 23 اسفند 1395
بازدید : 459
نویسنده : فرشته شکری

در این بخش از مقالات طراحی سایت قصد داریم نکاتی را در مورد سئو برای کسب و کارها ارائه دهیم. به طور کلی به 4 نکته اصلی در سئو و بهینه سازی سازی اشاره می کنیم که رعایت آن در طراحی سایت به منظور شروع کسب و کار اینترنتی امری مهم و اساسی است. با ما در این بخش از مقالات شرکت طراحی سایت مبنا همراه باشید.

نکته اول: پیچیدگی سئو

سئو یک فرآیند پیچیده و دشوار است که هیچ میانبری ندارد. سئو و بهینه سازی سایت باید کاملا به صورت اصولی انجام شود. اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید به صورت دقیق بر روی اصول on page seo  و off page seo فعالیت نمایید. این فعالییت باید به صورت مستمر باشد. در سئو خارجی باید سعی کنید از وب سایت هایی لینک دریافت کنید که با کسب و کار شما مرتبط است.

نکته دوم: طراحی سایت بر مبنای اصول سئو

گاها برای پیشرفت سایت ممکن است شما نیاز به تغییر کلی وب سایت داشته باشید. به عبارت دیگر برای بهینه سازی وب سایت ، طراحی سایت باید به صورت سئو بیس انجام پذیرد. برای طراحی سایت بر مبنای اصول و قواعد سئو از افراد با تجربه کمک بگیرید. شرکت طراحی سایت مبنا می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.

نکته سوم: توجه به تغییرات الگوریتم ها و قوانین سئو

سئو یک فرآیند است که دائما در معرض تغییر و تحول می باشد. الگوریتم های گوگل مدام تغییر میابند و در نتیجه آن فرآیند سئو نیز دچار تحول می شود. بنابراین به روز بودن یکی از نکات اصلی برای دستیابی به موفقیت است. برای سئو همواره باید به استراتژی موتور های جستجو دقت کرد و بر طبق آنها سئو را پیش برد. برای این منظور بهتر است دائما مطالب منتشر شده در مورد سئو را از سایت های معتبر مطالعه نمایید.

نکته چهارم: سئو ضامن افزایش فروش نیست.

سئو بدین معنی است که وب سایت شما در کلمه کلیدی مورد نظرتان در رتبه خوبی قرار گرفته است. اما تضمین فروش ، وظیفه سئو نیست. فروش به بازاریابی بستگی دارد. سئو بازدیدکنندگان بیشتری را از راه صحیح وارد وب سایت شما می کند، اما اینکه افرادی که وارد سایت شما می شوند، از سایت خرید نمایند، به عوامل متعددی نظیر استراتژی ، گرافیک وب سایت ، راه های اعتباری و همچنین میزان اعتماد کاربر به سایت و غیره بستگی دارد.