مراحل طراحی سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مراحل طراحی سایت
نوشته شده در سه شنبه 21 بهمن 1393
بازدید : 423
نویسنده : فرشته شکری

در طراحی یک سایت، طراح سایت ابتدا طرح مورد نظر مشتری را با او بر روی یک کاغذ می کشند. سپس پس از تایید شدن طرح توسط مشتری، طراح ابتدا به سراغ طراحی قالب آن می رود؛ البته این نکته را در نظر داشته باشیم در مراحل ایجاد وب سایت به طور کامل تری فعالیت های ایجاد وب سایت را توضیح داده ایم و در اینجا فقط مراحل طراحی سایت را نام می بریم.

سپس بعد از ایجاد قالب و تایید آن توسط مشتری، ماجول ها و امکانات سایت که برای آن ها مکان هایی تعبیه شده است، توسط کد ها و ابزار ها پر می شود و سایت آماده آپلود بر روی فضای میزبان وب خریداری شده می شود.

مراحل طراحی سایت

این نکته را در نظر داشته باشید، طراحی سایت یک هنر مهندسی می باشد که در آن گرافیگ به همراه بسیاری از کد ها در آن بکار برده می شود. بنابراین یک طراح سایت آدمی خلاق و با هوش می باشد که هم در زمینه اعداد و هم در زمینه هنر تبحر دارد. البته می توان قسمت های طراحی گرافیکی و کد نویسی توسط دو یا چند نفر انجام شود، اما اگر طراحی وجود داشته باشد که هر دو کار را به تنهایی انجام دهد مسلما کار بهتری را به مشتری ارائه خواهد داد. البته به شرطی که تخصصی نیز در کار باشد.

شرکت طراحی سایت طرح و گسترش مبنا که در زمینه طراحی سایت در ایران  فعالیت می نماید، طراح خوب و باتجربه ایی را در اختیار دارد که می توانید نمونه کار های آنها را در قسمت نمونه های پروژه های طراحی سایت ببینید. 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: