وب سایت های اینترنتی به لحاظ اطلاع رسانی به چه دسته هایی تقسیم بندی می شوند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 411
نویسنده : فرشته شکری

وب سایت ها از طریق اطلاع رسانی به دو دسته تقسیم می شوند که این دو دسته را برای شما تشریح می نماییم:

1-      طراحی وب سایت های  اطلاع رسانی داخلی (اینترانت):

در این نوع وب سایت ها اطلاعات برای شبکه داخلی یک سازمان یا شرکت و یا جامعه مجازی خاص طراحی شده اند؛ اغلب این وب سایت ها حتی اگر نمایی خارج از شبکه درونی خود بر بستر اینترنت داشته باشد، باید توسط نام کاربری مخصوص خود و پسورد آن ، وارد وب سایت شده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد.

بسیاری از سازمان ها و شرکت های برای کارمندان خود اینچنین اطلاع رسانی می کنند. نمونه ایی از این گونه اطلاع رسانی را می توانیم در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی، با نام سامانه سجاد دید که اساتید و دانشجویان و مسئولین برای دیدن اطلاعات و خبرهای دانشگاه، وارد این سامانه می شوند و اطلاعات و اخبار را مشاهده می نمایند.

2-      طراحی وب سایت های اطلاع رسانی برون سازمانی یا عمومی (اینترنت):

عموما اکثر سایت های خبری که ما مشاهده می نماییم، جز این دسته از وب سایت های اطلاع رسانی می باشند؛ که اخبار خود را به طور عمومی بر بستر اینترنت قرار می دهند. مثل سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی یا سایت خبرگزاری فارس و....






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: