افزایش پیج رنک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افزایش پیج رنک
نوشته شده در یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 437
نویسنده : فرشته شکری
مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

افزایش پیج رنک

تمام این موارد می تواند مربوط به طراحی سایت حرفه ای باشد. یعنی ما می توانیم با طراحی حرفه ای سایت به این نتایج دست پیدا کنیم.

چند اصل مهم در افزایش پیج رنک عبارتند از:

  1. مهمترین اصل که باید برای افزایش و بهبود پیج رنک استفاده کرد، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد؛ که می توانید با مطالعه بخش بهینه سازی سایت با این اصل آشنا شوید.
  2. همچنین رعایت HEO نیز می تواند تاثیر گذار در جذب مخاطبان باشد، که یکی از موارد امتیاز دهی به طراحی سایت و وب سایت، داشتن آمار بازدید زیاد است.
  3. بعد از رعایت این موارد شما باید اغدام به تبلیغ وب سایت خود در سایت های پر بازدید نمایید. تبلیغاتی که لینک وب سایت شما در آن قرار داشته باشد، البته توجه نمایید، لینک به کلمه ایی که مد نظر شماست که می خواهید نتیجه جست و جوی آن کلمه در اینترنت و موتور های جست و جو وضعیت بهتری پیدا نماید.
  4. نکته مهم دیگری که باید رعایت نماییم، تولید محتوای مناسب و ایجاد ارتباط بین این محتوا می باشد. شما می توانید به عنوان مثال مقالات آموزشی ما را تماشا فرمایید ،و ارتباطات بین این محتوا را که توسط لینک شدن کلمات می باشد، مشاهده نمایید؛ که قطعا باعث افزایش پیج رنک شما خواهد شد.
  5. نکته آخری که برای بهبود پیج رنک و بالا رفتن پیج رنک می توانیم به آن اشاره نماییم، داشتن صفحه های متناظر با وب سایتتان در جوامع مجازی مثل فیسبوک می باشد.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: