رتبه بندی وب سایت ها چگونه است؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رتبه بندی وب سایت ها چگونه است؟
نوشته شده در یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 388
نویسنده : فرشته شکری

در جهان هستی همیشه معنای رقابت را در تمام فعالیت های روزانه دیده ایم. در زمینه طراحی سایت و وب سایت ها نیز این رقابت وجود دارد.

مهمترین مسئله ایی که برای رتبه بندی سایت ها به آن اشاره می توان کرد، رتبه بندی آنها در موتور های جست و جو می باشد، که این رتبه بندی بسته به امتیاز های بدست آمده توسط وب سایت از قبیل : آمار بازدید ، محتوای مناسب، تعداد لینک ها و... می باشد.

این آمار بازدید اگر واقعی باشد و اگر از طریق لینک ها و ارتباط های سایت با کلمات خاصی انجام بپزیرد، باعث میشود در کلمه خاصی سایت ما در رتبه ی بالایی در موتور جست و جو قرار بگیرد. مثلا شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا را اگر بخواهید در موتور جست و جوی گوگل با کلمه طراحی سایت جست و جو نمایید، در رتبه ی بالایی از لیست پیدا شده قرار خواهد گرفت، لینک هفتم از صفحه اول، که این نشان دهنده طراحی خوب سایت و محتوای آن و تعداد بازدید کافی می باشد. این رتبه بندی در سایت های خاصی ثبت می شوند که به اینها پیج رنکینگ نیز می گویند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: