روش های طراحی سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روش های طراحی سایت
نوشته شده در شنبه 13 دی 1393
بازدید : 420
نویسنده : فرشته شکری

در طراحی وب سایت ها  و طراحی سایت دو روش وجود دارند که در ادامه به طور کامل با این دو روش آشنا خواهیم شد.

روش های طراحی سایت

این دو روش عبارتند از :

1- طراحی سایت به روش استاتیک:

در طراحی سایت های در این روش که مربوط به نسل اول طراحی وب سایت ها می باشد، سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که بعد از طراحی و نوشتن سایت، دیگر امکان تغییرات و ویرایش و بروز رسانی اطلاعات توسط مدیران سایت وجود ندارد؛ هر گونه تغییر نیاز به دانستن برنامه نویسی تحت نت می باشد و تغییرات باید توسط طراح سایت انجام شود. 

این روش از طراحی امروزه دیگر رواج ندارد چون روش داینامیک کاملا نسبت به این روش برتری دارد و تنها در مورد هزینه ی کمتر طراحی سایت به روش استاتیک، در بعضی موارد که وب سایت فقط جنبه ی نمایشی دارد، از آن استفاده می شود.

2- طراحی سایت به روش داینامیک:

در طراحی سایت به روش داینامیک، قابلیت در اختیار ما قرار گرفته است که ما بعد از تحویل سایت از طراح سایت، می توانیم با این قابلیت که CMS نامیده میشود و در مبحث CMS که با کلیک در اینجا می توانید با آن آشنا شوید، تغییرات را در وب سایت خود انجام دهیم؛ یا آن را به روز رسانی نماییم و یا به محتوای آن اضافه نماییم.

در این روش برای مدیریت سایت دیگر نیازی به کد نویسی نمی باشد؛ برای کاربران و مدیران سایت می توان سطح دسترسی تعریف کرد؛ حتی مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان نیز می توانند مطالب خود را در سایت ثبت نمایند و در اختیار و اشتراک با سایر کابران قرار دهند. مثلا نسبت به یک محصول نظر سنجی قرار دهیم و فیدبک و نظر استفاده کنندگان را از آنها جست و جو نماییم.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: