بانکداری الکترونیک چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بانکداری الکترونیک چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 16 آذر 1393
بازدید : 417
نویسنده : فرشته شکری

بانکداری که از از سیستم ها الکترونیکی و وب سایت ها برای ارائه خدمات خود استفاده می کند، بانکداری الکترونیک می گویند.

بانک های سرتاسر جهان امروزه به سمت بانکداری الکترونیک می روند، زیرا تقریبا اکثر مردم جهان دیگر حاضر نیستند برای انجام ساده و سهل بانکی خود را به محل بانک برسانند و تجربه سخت حضور فیزکی در بانک را دوباره تکرار کنند؛ زیرا می دانند امروزه بسیاری از مراکز و موسسات مالی تمام انتقالات و عملیات بانکی خود را از طریق وب سایت های خود انجام می دهند.

پس تمام مراکز مالی در جهان نیاز امروز خود را برای رسیدن به بانک داری الکترونیک، طراحی سایت می دانند؛ که در وب سایت های بانک ها مهمترین مسئله رعایت موارد امنیتی می باشد.  

در طراحی سایت بانک ها امروزه بخش های مختلفی برای ارائه خدمات الکترونیک مثل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و... ایجاد شده است، که به مشتریان این امکان را می دهد بدون مراجعه به بانک بسیاری از کارها و امور بانکی خود را انجام دهند.

همچنین بسیاری از شرکت های تجاری امروز در طراحی سایت خود، با برقراری ارتباط بین فروشگاه اینترنتی خود و درگاه بانکی خاص، برای انجام معاملات خود استفاده می نمایند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: