هفت دلیل برای موفقیت وب سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هفت دلیل برای موفقیت وب سایت
نوشته شده در یک شنبه 29 فروردين 1395
بازدید : 314
نویسنده : فرشته شکری

از آنجاییکه بسیاری از شرکت ها پس از طراحی سایت به خواسته های خود در زمینه ی اینترنت دست نمی یابند در این مقاله سعی کرده ایم شما را با هفت دلیل موفقیت یک سایت آشنا کنیم .

دلیل موفقیت

طراحی زیبا  و جذاب برای ظاهر سایت : اگر سایت شما با کیفیت پایین طراحی شود قطعا کاربران سایت شما را جدی نمی گیرند و به دنبال آن بازدید از سایت شما کاهش پیدا خواهد کرد بنابراین شما با طراحی وب سایت مناسب و با گرافیک بالا حتما کاربران بیشتری جذب خواهید کرد و به دنبال آن درخواست کار از وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد .

محتوای سایت : از دیگر مواردی که در جذب مشتری و موفقیت یک سایت می تواند بسیار موثر باشد محتوای سایت است . در زمینه ی طراحی سایت باید به این نکته توجه داشت که صفحه اصلی وب سایت شما دارای چه فیلدهایی باشد .سعی کنید در سایتتان به مشتریان خود اطلاعاتی را که نیاز دارند ارائه بدهید .بهتر است بدانید که در صفحه ی اصلی فیلدهایی مانند درباره ی ما ، معرفی محصولات و همچنین هدف خاصی که شرکت شما خواهان دستیابی به آن می باشد را نمایش دهد.

دسترسی سریع به محتوای سایت : سعی کنید برای جلوگیری از سردرگمی در دسترسی به اطلاعات سایت خود حداکثر با سه کلیک کاربر را به مقصد برسانید .در صورتی که برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر مراحل زیادی طی شود کاربر از سایت خارج خواهد شد .

بهینه سازی سایت : پس از طراحی سایت باید به این نکته توجه کنید که رقبای شما چه کسانی هستند و چطور باید بتوانید وب سایت خود را در عرصه ی وب معرفی همگان و همچنین رقبای خود کنید . برای این کار باید با اصول سئو آشنایی داشته باشید تا مطمئن شوید که موتورهای جستجو سایت شما را پیدا خواهد کرد . طراحی سایت شما هر قدر هم چشم نواز و زیبا باشد , وقتی کسی نتواند آن را در میان نتایج جستجوی موتورهای جستجو پیدا کند موفق نخواهید بود .

بروزرسانی مرتب سایت : پس از اتمام سایت باید آن را دائما بروزرسانی کنید در غیر این صورت کاربر با مراجعه به سایت احساس می کند  که سایت شما نمی تواند نیازهایش را برطرف کند .

تبدیل بازدید کننده به مشتری : داشتن مطالب بروز و مفید ،همچنین استفاده از فناوری های مدرن از مواردی هستند که میتواند بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند .

معرفی در شبکه های اجتماعی : برای معرفی برند خود از اجتماعات مجازی غافل نشوید. ایجاد یک صفحه در فیس بوک یا انشار آخرین مطالب و مقالات سایتتان در توییتر و گوگل پلاس و … می تواند کمک شایانی به برندینگ شما نماید .






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: