طراحی سایت واکنش گرا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طراحی سایت واکنش گرا
نوشته شده در سه شنبه 21 مرداد 1393
بازدید : 428
نویسنده : فرشته شکری

همانطور که در مقاله ی چند نکته انکار ناپذیر در طراحی سایت گفته شد امروزه استفاده از نمایشگرهای بزرگ رونق پیدا کرده است،بنابراین برنامه نویسان باید به این نکته توجه نمایند تا بتوانند تجهیزات مختلف را کنترل نمایند.در اینجا می خواهیم تا به معرفی طراحی سایت واکنش گرا یا همان ریسپانسیو (Responsive) بپردازیم.طراحی سایت واکنش گرا طراحان وب را قادر می سازد تا به پیاده سازی وب سایت انعطاف پذیر،نسبت به تغییر دستگاه کاربران واکنش دهد.

طراحی سایت ریسپانسیو

با طراحی سایت واکنش گرا دیگر نیازی نیست که برای هر گجت موجود در بازار یک سایت اختصاصی طراحی کرد.
طراحی سایت واکنش گرا مزایایی دارد که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم:

√ صرفه جویی در هزینه:تا چند سال پیش شرکت ها برای ابزارهایی که با پیشرفت تکنولوژی وارد بازار می شدند قالب خاصی طراحی می کردند به عبارتی برای هر وسیله ای هزینه ی جدا پرداخت می کردند اما با توجه به ویژگی سایت های واکنش گرا،نیازی به طراحی قالب دوباره برای سایت نیست و با طراحی یک قالب می توان سایت خود را در تمامی ابزارها استفاده کرد.

√ افزایش ترافیک وب سایت:با توجه به دسترسی سایت توسط همه ی ابزارها مسلما ترافیک سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد و احتمال کسب درآمد برای شما بیشتر می شود.

√ سبقت از رقیبان:با توجه به اینکه طراحی سایت واکنش گرا هنوز در ابتدای راه است احتمال اینکه رقیبان شما از این ویژگی استفاده کنند کم است.استفاده از طراحی سایت واکنش گرا می تواند نماینده ی حرفه ای بودن کار شما باشد و باعث سبقت شما از رقیبانتان شود.

√ استفاده از محتوای مفید و غیر تکراری:همانطور که قبلا گفته شد استفاده از متون مفید و غیرتکراری می تواند روی رنکینگ سایت موثر باشد.در صورتی که شما یک سایت واکنش گرا برای تمام ابزارها در اختیار داشته باشید تمام مطالبتان در همین یک سایت قرار خواهد گرفت و از ایجاد محتوای تکراری (Duplicate Content) جلوگیری خواهد شد.

با توجه به مواردی که ذکر شد می بینیم که داشتن سایت واکنش گرا می تواند در بهبود سئو سایت موثر باشد.بنابراین قبل از هرگونه اقدام جهت طراحی سایت به این نوع طراحی سایت توجه کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: