با 6 قدم در گوگل سایتز سایت خود را به صورت رایگان بسازید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 279
نویسنده : فرشته شکری

گوگل سایتز از جمله خدمات و ابزار های مفید و با ارزشمند گوگل است  که بسیار از کاربران از آن اطلاعی ندارند .مدت زمان زیادی است که گوگل امکان ساختن سایتی رایگان با میزبانی و هاست رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای استفاده از این امکان هیچ نیازی نیست شما کوچکترین اطلاعاتی درباره ی برنامه نویسی، طراحی سایت و یا هر چیز دیگری که مربوط به طراحی وب سایت است داشته باشید. شما پس از ساختن سایت خود قادر خواهید بود انواع عکس، فیلم ، موسیقی ، برنامه و سایر فایل های مد نظرتان را در آن بارگزاری کنید.

Administrator\files\UploadFile\googlesites.jpg

امکان دیگری که به شما ارئه میشود این است که میتوانید سایت خود را برای عموم یا افراد خاصی نمایش دهید. همچنین می تتوانید این سایت را به یاری دوستان یا همکارانتان فارغ از وابستگی مکانی آن را مدیریت و اداره نمایید.

گوگل سایتز 100 مگابایت با پهنای باند نا محدود در اختیار شما قرار می دهید که سایت فروشگاهی ، سایت معرفی و ... خود را به دیگران معرفی و عرضه نمایید. در هیچ زمانی ایجاد یک سایت به این سادی و با این سرعت ممکن نبوده است.

با وارد شده به لینک زیر می توانید از آموزش کامل Google sites به زبان فارسی بهره ببریدو سپس وارد آدرس  sites.google.com شوید. امیدواریم مقالات شرکت طرح و پردازش مبنا برای شما مفید واقع شود.

https://sites.google.com/site/googelsites/home/1






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: