روش های مختلف طراحی سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روش های مختلف طراحی سایت
نوشته شده در شنبه 17 بهمن 1394
بازدید : 291
نویسنده : فرشته شکری

اگر دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید تا سایت شما را طراحی و راه اندازی کنند قبل از آن باید با روش های مختلف طراحی سایت آشنا شوید تا بتوانید انتخابی درست اخذ نمایید.

Administrator\files\UploadFile\software_development_banner.jpg

1) طراحی سایت استاتیک:

با استفاده از HTML به طراحی صفحات می پردازند و توسط طراح داده ها را وارد می شود در این روش طراحی سایت  اطلاعات و داده ها ثابت هستند و خود مالک سایت بدون داشتن علم طراحی سایت استاتیک نمی تواند در محتوا و اطلاعات دست ببرد. هزینه ی این نوع طراحی هنا اغلب بر اساس تعداد صفحات براورد می شود که اگر تعداد صفحات مد نظر شما بیش از 5 صفحه باشد به صرفه نخواهد بود. و در آخر باید بگوییم که این روش طراحی منسوخ شده است.

2) طراحی سایت داینامیک:

در این روش برخلاف روش بالا مالک سایت قادر خواهد بودن بدون نیاز به علم طراحی سایت و شخص طراح سایت محتویات سایت را تغییر دهد. طراحی سایت داینامیک انواع و حالات مختلفی دارد:

  •  استفاده از سیستم های کد باز (open source):

یک سری سیستم های کد باز مانند جوملا، وردپرس، PHPnuke ، dotnetnuke و... در اینترنت وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید سایتی طراحی کنید که کاملا رایگان و مجانی است. به علت اینکه این این سیستم ها و کد ها برای رفع نیاز شما ساخته نشده اند در طولانی مدت پاسخ گوی شما نخواهند بود و مجبورمیشوید سایت خود را تغییر بدهید.

  •  طراحی سایت اختصاصی:

در این روش شما با مراجع به شرکت طراحی سایت،  طراحان سایت آن شرکت سایتی بر اساس نیاز و خواسته های شما طراحی می کنند. توجه داشته باشید شرکتی که انتخاب می کنید اصول بهینه سازی طراحی سایت را رعایت میکند درمگرنه نتیجه دلخواه تان را بدست نمی اورید.

طراحی سایت بهینه سازی شده:

موفقیت یک سایت در گرو عامل مهمی به نام بهینه سازی سایت است. اگر می خواهید از نرم افزار های کد باز استفاده کنید ترجیحا وردپرس را انتخاب کنید چرا که از نظر بهینه سازی شرایط مصاعد و مناسبی دارد اما اگر میخواهید از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید دقت کنید که شرکتی را برگزینید که مسلط بر بهینه سازی و مفاهیم آن باشد. چرا که بهترین و زیبا ترین طراحی سایت را داشته باشید بدون بازدیدکننده هیچ ارزشی ندارد.

برخی از تجار تصور می کنند که بهتر است طراحی سایت خود را به یک شرکت و برای تولید محتوای سایت از یک شرکت دیگر استفاده کنند این یک تفکر نادرست است زیرا این دو مبحث به طور مستقیم با هم در ارتباط هستند. به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا با شرکتی قرارداد ببندید که بر مفاهیم بیهنه سازی تسلط کامل داشته باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: