تکنیک آپلود کردن تصاویر به صورت فونت در طراحی سایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 298
نویسنده : فرشته شکری

تکنیک آپلود کردن تصاویر به صورت فونت در طراحی سایت که در سال های اخیر به چشم میخورد باعث بوجودامکان بسایر جالبی برای سایت های فارسی شده است که بر تاثیر گذاری سایت میافزاید. از نظر متخصصین سئو شرکت طرح و پردازش مبنا بهترین فوت تاهوماست چرا که دیگر نیازی به آپلود کردن ندارد و مانند دیگر فونت ها حجمی به صفحات سایت اضافه نمی کند.

فونت ها دارای ویژگی بسیار جالبی به اسم vector هستند خاصیت این ویژگی این گونه است که اگر اندازه فونت دچار تغییرات شود حجم آن زیاد نمی شود و از کیفیتش کاسته نمی شود. با بارگذاری تصویر به صورت فونت می توانید این ویژگی عالی را نصیب عکس ها و تصاویر کنیم و در طراحی سایت از آن بهره ببریم بطوری که اگر حجم تصویری را بسیار کاهش دادیم آن تصویر همچنان کیفیت قبلی خود را حفظ کند.

سایت فونتستیک امکان ایجاد تصاویر vector به شما  می دهد و شما می توانید از این طریق تصاویر راه فونت تبدیل کرده و حجم صفحات خود را بسیار کاهش دهید و از تصاویر vector در اندازه های بزرگ استفاده کنید. برای دسترسی به این سایت کافیست به آدرس زیر مراجعه کنید.

fontastic.me

Administrator\files\UploadFile\fontastic.png






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: