مشتری وفادار کیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مشتری وفادار کیست؟
نوشته شده در سه شنبه 15 دی 1394
بازدید : 281
نویسنده : فرشته شکری

اغلب دیده اید بعضی از دوستان و آشنایان ما و حتی خود ما، از کالا و خدمات خاص شرکتی همیشه استفاده می نمایند. مثلا همیشه در لوازم ورزشی خود از برند نایک استفاده می نمایند و... . آنها به جز استفاده همیشگی خود از وسایل و امکانات یک شرکت، حتی برای آن شرکت در بین اطرافیان خود تبلیغات زیادی می نمایند؛ تبلیغاتی از جمله، کیفیت کالا ها بسیار بالاست، خدمات در حد بسیار مطلوب است، قیمت آن عالی ست، عمر ماندگاری کالا بسیار بالا ست و....

مشتری وفادار

اینگونه مشتریان را در بحث تجارت و تجارت الکترونیک، مشتریان وفادار می نامند. مشتریان وفا دار، مشتریانی می باشند که در آینده باعث توسعه نام و اعتبار شرکت ما خواهند شد.

ما باید با توجه به اصول اولیه کاری خود و بهینه سازی تجارت خود، و همچنین کار بر روی نام شرکت خود و برند سازی برای نام تجاری خود، در جذب اینگونه مشتریان و تبدیل مشتریان خود به مشتریان ثابت و وفا دار، باعث به وجود آمدن تجارتی پر رونق شویم.

ضمنا نکته مهم این می باشد به جز تبلیغات، داشتن کیفیت خدمات و کیفیت کالا در جذب مشتری وفادار و وفاداری مشتری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت؛ پس توجه داشته باشیم در طراحی سایت های خود برای تجارت الکترونیک برای جذب مشتری وفا دار تمهیداتی بیاندیشیم.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: