انواع برند سازی را نام ببرید؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع برند سازی را نام ببرید؟
نوشته شده در یک شنبه 15 آذر 1394
بازدید : 249
نویسنده : فرشته شکری

برای برند سازی امروزه دسته بندی های مختلفی ارائه کرده اند، که معتبر ترین دسته بندی برند سازی عبارت است از :

  1. برند سازی دیجیتال: مهمترین نوع از برند سازی می باشد که می توانیم از طریق طراحی سایت به این هدف برسیم. البته باید طراحی سایت ما به گونه ای باشد که تمام روش های بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. وگرنه موتور های جست و جو نمی توانند ما را شناسایی نمایند. علم طراحی سایت امروزه کمک بزرگی به ما در تجارت الکترونیک و جذب مخاطب و مشتری نموده است، همچنین توانسته با استفاده از گستره ی زیاد مخاطبانش کمک بزرگی به کمپین برند سازی، در ایجاد یک برند نماید.
  2. برند سازی از طریق مشارکت : که می توانیم با مشارکت با برند های بزرگ و قدیمی به هدف برند سازی برای شرکت خود دست یابیم.
  3. برند سازی کشوری: در این نوع برند سازی هدف جذب توریست برای یک کشور می باشد. به معنای عام تر می توانیم بگوییم برند کردن نام یک کشور در یک زمینه ی خاص، مثلا نام کشور ایتالیا را همگان در جهان امروز با آثار هنری هنرمنداش می شناسند، و یا کشور عزیزمان ایران را با بناهای تاریخی فراوان خود در جهان می شناسند.
  4. برند سازی شخصی: در این برند سازی یک فرد و شخص را به عنوان یک چهره ی شاخص در زمینه فعالیت خود شناخته خواهد شد، مثلا بازیگری و تخصص علمی و... ، که این کار باعث ایجاد شهرت برای فرد و جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای فعالیت او نیز خواهد شد
  5. برند سازی علّی: برند سازی برای موسساتی می باشد که منجر به اعمال خیر خواهانه می شود، مثل موسسه محک که امروزه در بسیاری از نقاط سطح شهر نام آن را شنده ایم و به انجام امور خیر خواهانه می پردازد.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: