مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقایسه تاثیر تبلیغات در گوگل و وبلاگ نویسی
نوشته شده در دو شنبه 9 آذر 1394
بازدید : 252
نویسنده : فرشته شکری

دو راه افزایش ترافیک سایت داریم:

 تبلیغات و دیگری تولید محتوا می باشد که هر کدام هزینه ی مختلفی دارند. در این مطلب هزینه ی این دو روش را بررسی می کنیم.

اکثر افراد تمایل دارند به صورت قدیمی و سنتی تبلیغات خود را انجام دهند چرا که از بازاریابی درون گرا هیچ آگاهی ندارند. هنگامی که شما بر روی تبلیغی کلیک می کنید و به صفحه ی پیوندها وصل می شوید نمره کیفیت کاهش می یابد. نمره کیفیت مضربی از 10 است که بر اساس ارتباط کلید واژه های انتخابی صفحه فرود، تعداد دفعات کلیک بر روی متن تبلیغ و ...است تعیین می شود و بر هزینه های تبلیغی گوگل تاثیر می گذارد.

 

حال هزینه تبلیغات گوگل را با تولید محتوا مقایسه می کنیم:

برای مثال هر مطلب تخصصی تولید شده برای شما 75000 تومان باشد. اگر خواهان تبلیغات در گوگل هستید برای هر کلیک باید 50 سنت پرداخت نمایید. با فرض اینکه قیمت دلار 3000 تومان باشد به ازای هر کلیک 1500 تمام برای شما هزینه ایجاد می کند بطور ساده تر به مقدار 75000 تومان در گوگل تبلیغلات انجام دهید فقط 50 کلیک رای شما ثبت خواهد شد.به نظر شما آیا متن تبلیغی ایجاد شده برای وبلاگ ویا سایت شما و اشتراک آن در شبکه های اجتماعی کمتر از 50 کلیک برای شما به همراه خواهد داشت؟

مسلما تعداد کلیک در بازاریابی محتوا بیشر خواهد بود چرا که متن در وبلاگ باقی خواهند ماند و تاریخ انقضا ندارد و مدام در گوگل جستجو و یافت می شود و کاربران با کلیک بر روی آن وارد سایت شما می شوند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: