بازاریابی محتوایی یا Content marketing چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازاریابی محتوایی یا Content marketing چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 255
نویسنده : فرشته شکری

Administrator\files\UploadFile\Content Marketing.jpg

بازاریابی محتوا همانطور که از اسمش پیداست به این معنی است که با تولید محتوای خوب و ارزشمند مشتریان را تشویق به خرید از یک برند کنید در واقع یعنی شما محتوایی تولید کنید که علاوه بر مفید بودن منجر به افزایش فروش شما گردد.

اولین و مهمترین موضوع در زمینه بازاریابی محتوا خلاقیت شما در ارائه مطلب می باشد.یعنی با پرهیز از دروغ و اطلاعات غلط وبا رعایت اصول اخلاقی خواننده را به دریافت خدمات و خرید محصولات خود تشویق کنید. بازار یابی محتوا شامل مدیریت کامل وب سایت به همراه درج خبر ، اطلاعات محصول ، خدمات ، پاسخگویی به سوالات بازدید کننده ها و... می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

بازاریابی محتوا یکی از اجزاء سئو می باشد زیرا شما با بازاریابی محتوایی مناسب باعث جذب کاربران بیشتر و در نتیجه بالا رفتن ترافیک وب سایت خود می شوید و در نتیجه موجب بالا رفتن در نتایج موتور های جستجوگر و ارتقا شما می شود. تولید محتوا بی کیفیت بازار یابی محتوا را به خطر می اندازد ، توجه به کیفیت محتوا اصول بازار یابی محتوا است. تنوع در تولید محتوا در این زمینه امری ضروری است و همیشه در فایل های متنی خود از عکس ، فایل صوتی و ویدئو استفاده کنید تا برای کاربران جذابیت بیشتری داشته باشد.

نتایج مثبت بازاریابی از طریق محتوا: افزایش مشتری و رونق کسب و کار شما ، افزایش نرخ تبدیل ،کاهش نرخ دفع مشتری ، پخش نام برند شما و همچنین افزایش قدرت سئو.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: