روش های نوین بازاریابی وافزایش فروش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روش های نوین بازاریابی وافزایش فروش
نوشته شده در یک شنبه 17 آبان 1394
بازدید : 241
نویسنده : فرشته شکری

با رشد تکنولوژی و صنعت ، تبلیغات و بازاریابی نیز تحت تاثیر این رشد سریع  و چشمگیر قرار گرفته و روش های سنتی پاسخگوی  نیاز فروشندگان و همینطور خریداران نیست. بالطبع همروند و همجهت بودن با این رشد و پیشرفت علاوه بر کاهش زمان دستیابی به هدف به افزایش کیفیت هدف نیز منجر می شود.هدف برای مشتری ، محصول یا خدمات است و همینطور برای خریدار فروش بیشتر که بازاریابی نوین آن را در حداقل زمان وبا کیفیت بالا فراهم می کند .

Administrator\files\UploadFile\Untitled-2.gif

با توجه به اهمیت بازاریابی نوین شرکت طرح وپردازش مبنا راهکارهایی را ارائه میکند که پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب  مد نظر قرار دهید .

  • هرگز از روش های شرکت های دیگر و یا رقبا برای بازاریابی محصول خود استفاده نکنید سعی کنید مطالعه و بررسی  لازم را انجام دهید و از راهکارهای چندگانه و ترکیبی استفاده کنید.تبلیغات سایت ها و محیط مجازی ، کتاب ها و مجلات ، رسانه ها ، همه و همه  شما را به راهی منحصر بفرد هدایت خواهد کرد.
  • استفاده از سایت های تخفیف گروهی و معرفی محصول با تخفیف مشتریان بیشتری را روانه محصول شما میکند.
  • خریدار باید مطمئن باشد که محصول همان خواسته و نیازمد نظرش است و در مقابل محصولات مشابه بهترین خرید را انجام میدهد.به خریدار اطمینان دهید و سعی کنید اعتمادش را جلب کنید.به او اطمینان دهید خرید اینترنتی با امن ترین سرور ها انجام شده و خدمات پشتیبانی همیشه در دسترس آنهاست.
  • استفاده از تجربه کاربران دیگر که مصرف کننده محصول بوده ند و از خرید خود راضی بوده اند تاثیر زیادی بر افکار عمومی خواهد داشت.خصوصا اینکه به نوعی تبلیغ غیر مستقم محصول و از زبان دیگران ااست و نه شما.
  • همواره سایت و تبلیغات آن را به روز کنید تا مشتریان با صفحات تکراری مواجه نشوند.
  • مشتری باید قبل از خرید کاملا آگاه و مطلع باشد.اطلاعات کافی و جزییات محصول را در اختیار مشتری قرار دهید وتاکید میکنیم در معرفی محصول صادق و روراست باشید چون به قول معروف مشتری دائم شما خواهد بود و در غیراینصورت با ارائه تعریف های دروغین از محصول محکم ترین ضربه را به محصول و شرکت تان در بازارخواهید زد.
  • هرگز خریداران را تحت فشار قرار ندهید و محصول را به آنان تحمیل نکنید.
  • سعی کنید تا حد ممکن خریدار را بشناسید .نقاط قوت و ضعفش را مدنظر قراربدهید و از آنها در جهت  ترغیب مشتری به سمت محصول استفاده کنید.
  • در انتخاب کلمات خود دقت کنید.تلاش کنید فاصله و وقفه ای بین کلامتان نیفتد و کاملا مسلط  به معرفی محصول بپردازید.کوچکترین وقفه ای به ایجاد حس منفی در خریدار منجر می شود.
  • شرکت طراحی سایت مبنا پیشنهاد میکند زمانیکه مشتریان برای پشتیبانی خدمات تماس میگیرند فرصت را مغتنم بشمارید وبجای پخش موسیقی های جذاب! محصولات خود را معرفی کنید .





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: