بازاریابی در گوگل پلاس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازاریابی در گوگل پلاس
نوشته شده در سه شنبه 28 مهر 1394
بازدید : 236
نویسنده : فرشته شکری

5دلیل اهمیت گوگل پلاس برای بازاریابی اینترنتی

1.نتیجه بهتر در موتورهای  جستجو

Google به طور مدام در حال توسعه و تولید نرم افزار های جدید است که باعث میشود کاربران بیشتری جذب گوگل پلاس برای استفاده از این نرم افزارهای جدید و کسب اطلاعات و اخبار از آن ها شوند.

2. گوگل Authorship

 Authorship این امکانی برای کاربران فراهم می کند افرادی که به آن ها مشاوره ویا اطلاعات را ارائه میدهند را ببینند و باعث بر قراری ارتباط چشمی در دنیای مجازی می شود که در جلب اعتماد کاربران و مشتریان بسیر تاثیر گذار است و این امکان فقط در گوگل پلاس وجود دارد.

3. ارائه اطلاعات

موتور گوگل پلاس به طور مداوم در حال بروز رسانی اطلاعات تازه است. برای آنکه این موتور اطلاعات شما را نیز نمایش دهد باید به طور منظم در رابطه با حوزه فعالیت خود پست آپلود کنید.

4.ورود به سیستم ها با اکانت google +

در سال 2013 گوگل اعلام کرد  توسعه دهندگان وب سایت و موبایل می توانند از امکان ورود و ثبت نام اکانت گوگل پلاس برای تشخیص افراد استفاده کنند. مانند ورود به جیمیل، zagat و یوتیوب و..... کاربران می توانند به راحتی با جیمیل خود وارد این برنامه شوند.

5. Ripples گوگل پلاس

گوگل پلاس این بر این باور است که "مطالب ما ارزش فضای مجازی ما را نشان می دهد". تا زمانی که شما ندانید چه تعدادی از افراد مطالب شما را مطالعه کرده اند به ارزش واقعی مطلب خود پی نخواهید برد. از این رو در سال 2011 گوگل پلاس ویژگی Ripples را ایجاد کرد. این ویژگی برای تجار یکی از عالی ترین مواردی است که می توانند برای توسعه کسب و کارشان از آن بهره ببرند زیرا آمار دقیقی از بازدیدکنندگان را ارائه می دهد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: