به چه کسی وبمستر می گویند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به چه کسی وبمستر می گویند؟
نوشته شده در پنج شنبه 9 مهر 1394
بازدید : 250
نویسنده : فرشته شکری

وبمستر کیست؟

وبمستر به معنا لغوی یعنی مدیر سایت و در عمل به مدیر ارشد که سیاست ها و استراتژی های نگهداری سایت و بازاریابی  در جهت رسیدن به هدف سایت را تعیین می کند وبمستر می گویند. به زبان ساده تر به فردی که به تمام تکنیک ها محتوای سایت از ایجاد یک محتوای تازه ، طراحی سایت و کد نویسی گرفته تا فوت کوزه گری مدیریتی مسلط است را وبمستر می گویند.

AdministratorfilesUploadFileimages (6).jpg

وبمستری موفق می باشد که به طور مدام دانش خود رابه روز می کند و و در کد زنی اپدیت شده تسلط کلمل داشته باشد. یک وبمستر باید بتواند در صورت عدم حضور سایر اعضا همه ی کارای سایت به تنهایی انجام دهد. چرا که در سازمان و کسب وکار های کوچک که از کارمندان دیگری تشکیل نشده خود وبمستر باید بتواند از A تا Z سایت را انجام دهد و در صورت بروز مشکل در هر زمان و مکان آن را بتواند رفع کند. در شرکت های بزرگتر وظایف وبمستر بیشتر نظارت و کنترل است مانند کنترل گزارش های ماهانه و روزانه از موقعیت کنونی و بررسی و مقایسه رتبه سایت نسبت به رتبه سایت دیگر رقبا. در صورت بروز مشکل دیگر اعضای تیم مشکل را به وبمستر منتقل می کنند تا وی برای رفع مشکل راه و چاره ای پیدا کند.

وبمستر رابط میان مدیر سایت با دیگر کارمندان است که از  طرف خود مدیر سایت تعیین می شود و در لزوم می تواند شخص دیگری را جایگزین این مقام کند. اما معمولا مدیر سایت خودش این مسئولیت را بعهده میگیرد و وبمستر سایت می شود.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: