شارپ وان چیست؟ چگونه شارپ وان شویم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شارپ وان چیست؟ چگونه شارپ وان شویم؟
نوشته شده در دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 401
نویسنده : فرشته شکری

پاسخ کوتاه به این سوال تنها به 1 خط می رسد: شارپ وان و یا #1 به پیوند یا URLی می گویند که با جستجوی چند کارکتر خاص در موتورهای جستجو به عنوان اولین پیوند نمایش داده می شود.

 

اما چگونه پیوند خود را که می تواند شامل یک URL مشخص که با WWW آغاز و با اکستنشن مشخص پایان می یابد شارپ وان کنیم؟

 

اینکه هر صاحب کسب و کاری بخواهد که وبسایتش در صفحۀ اول گوگل باشد حق اوست و چنین چیزی دور از واقعیت نیست چراکه آنان که صفحۀ نخست هم هستند نیز از میان همین مدیران وبسایت ها می باشند. با این تفاوت که زمان کدنویسی و طراحی سایت مورد نظر به نکاتی چون سئو شامل تگهای Title و متاتگ ها توجه شده و در عین حال مدیر وبسایت، با وقت گذاشتن بر روی سایت خود و ارتقای روزانه اش تلاش نموده تا وبسایتش به صفحۀ نخست و رتبۀ یکم دست پیدا کرده است.


آنچه که ما در شرکت طرح و پردازش مبنا به مشتریان خود می گوییم این است که بخش کدنویسی و طراحی و سئوی ریشه ای را به ما بسپارید اما هر دو طرف (مشتریان و شرکت) تعهد کنیم که سایت را به حال خود رها نسازیم. به همین دلیل است که بسیاری از وبسایت هایی که در زمینه های متفاوت طراحی نموده ایم، بلااستثنا اگر رتبۀ یکم یا همان شارپ وان نباشند، قطع به یقین در صفحۀ اول گوگل یافت می شوند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: