الگوریتم کبوتر گوگل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
الگوریتم کبوتر گوگل
نوشته شده در یک شنبه 22 شهريور 1394
بازدید : 267
نویسنده : فرشته شکری

AdministratorfilesUploadFilegoogle-pigeon-algorithm.jpg

در سال 2014 گوگل الگوریتم جدیدی به نام کبوتر یا Pigeon را معرفی کرد. این الگوریتم کبوتر گوگل باعث می شود نتایج جستجو در گوگل بر اساس موقعیت مکانی و محلی نمایش داده شود.

این الگوریتم باعث سرعت بیشتر برای رسیدن به نتایج و همچنین موجب نمایش نتایج نزدیکتر به آنچه که شما می خواهید می شود. برای مثال زمانی که شما به دنبال یک دانشگاه می گردید گوگل دانشگاه ها را به نسبت نزدیکی به شما نمایش می دهد.

این ابزار گوگل باعث شده نتایج جستجو شما در مکانهای مختلف متفاوت باشد ، گوگل رفته رفته رو به سئو محلی دارد گام بر می دارد و این اولین قدم گوگل به سوی این هدف است.

از مقاله بالا می شود نتیجه گرفت مالکین وب سایت باید به فکر سئو محلی نیز باشند برای مثال از نقشه گوگل و سایر ابزارهایی که گوگل برای تشخیص موقعیت جغرافیایی استفاده می کند در وب سایت خود بهره گیرند. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: