کلمات کلیدی مخفی چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کلمات کلیدی مخفی چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 18 شهريور 1394
بازدید : 257
نویسنده : فرشته شکری

یکی از بدترین اشتباهات در سئو سایت مخفی کردن کلمه کیدی در متن صفحه است، زیرا گوگل با توجه به درصد حضور کمه کلیدی هر متن در هر صفحه کلمه کلیدی آن را تعیین میکند. اما قراردادن بیش از حد کلمه کلیدی هر متن ها بخصوص متون کوتاه باعث بی معنی و ناخوانایی متن میشود و کاربری برای خواندن آن وقت نخواهد گذاشت و همه ی وبمستران از این موضوع آگاه اند و به همین دلیل از کلمات کلیدی به صورت مخفی در متن ها که شامل تعداد بسیار زیادی کلمه کلیدی می باشد در صفحه قرار میدهند. که هم گوگل را متوجه سازند و هم کاربر را راضی نگهدارند. اما این وبمستران گوگل را دست کم گرفته اند چرا که گوگل به راحتی میتواند کلمات کلیدی مخفی را تشخیص دهد و این کار عواقب خوبی برای سئو سایت ندارد.

AdministratorfilesUploadFilehidden text.png

به چند طریق میتواند کلمات کلیدی مخفی تولید کرد:

1.همرنگ کردن متن با تصویر زمینه

2.قراردادن کلمه کلیدی در پشت یک عکس

3.با استفاده از ابزار CSS متن را خارج از صفحه مانیتور قراردادن

4.انتخاب فونت صفر برای متن

5.با قرار دادن یک کراکتر با سایز صفر بر روی یک لینک در متن

البته ممکن است به صورت تصادفی شما کلمات کلیدی مخفی ایجاد کرده باشید پس حتما صفحات خود را چک کنید که چنین اشتباهی رخ نداده باشد. توجه داشته باشید هر آنچه برای کاربران قابل رویت نباشد (حتی در کدها) گوگل آن ها را به عنوان مخفی کردن کلمه کلیدی می شناسد.

فراموش نکنید که مشتریان شما کاربران شما هستند نه گوگل و نه موتور های جستجوگر پس سعی کنید طراحی سایت خود را بر اساس نیاز های کاربرانتان ایجاد کنید.

در چه صورت میتوان از کلمه کلیدی مخفی استفاده صحیح کرد؟

استفاده از کلمه کلیدی مخفی همیشه کار غلطی نیست. زیرا در برخی از مواقع باعث میشود که کاربر بتواند درکت بهتری از سایت داشته باشد. مثلا استفاده از متن جایگزین مخفی میتواند به درکت  و شناسایی بهتر سایت  به روبات خزنده کمک کند چرا که برخی از کد ها و فرمت ها برای روبات ها قابل درک و خواندن نیستند مانند JavaScript، عکس ها و فلش ها.

همچنین برخی از کاربران با موبایل وارد سایت شما میشوند و اگر فلش در سایت شما استفاده شده باشد نمی تواند آن را ببیند و شما با استفاده از متن مخفی و جایگزین میتوانید به خوبی کاربر خود را راهنمایی نمایید.

شما میتوانید در موارد زیر از کلمات کلیدی مخفی استفاده مناسب و صحیح داشته باشید:

 تصاویر: قرار دادن متن حاوی کلمه کلیدی در پشت تصویر که در حالت عادی کاربر آن را نمیبیند و در صورت باز نشدن عکس آن متن را خواهد دید. بهتر از روش قبل آن است که در زیر هر تصویر توضیحاتی قرار دهید.

جاوا اسکریپت: قرار دادن محتوای کد جاوا اسکریپت در تگ <noscript> که در صورت نمایش ندادن و کار نکردن کد جاوا  آن متن را به کاربر نمایش دهد.

ویدئو ها: نکاتی که در تصاویر ذکر شد برای ویدئو ها هم صدق میکند. برای مطالع بیشتر میتوانید به بخش پشتیبانی گوگل رجوع کنید.

لطفا نظرات و پیشنهادهای سازنده ی خود را با شرکت طراحی سایت مبنا در میان بگذارید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: