تولید محتوا برای سایت های ریسپانسیو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تولید محتوا برای سایت های ریسپانسیو
نوشته شده در یک شنبه 15 شهريور 1394
بازدید : 271
نویسنده : فرشته شکری

با ورود الگوریتم موبایل گدون یک سری قوانین تازه برای تولید محتوا بوجود آمد. زیرا در گذشته وبمستران فقط برای مانیتور های رو میزی تولید محتوا می کردند و اهمیتی به سایز مانیتور نمی دادند اما اکنون شما دیگر نمی توانید مانند گذشته به تولید محتوا بپردازید و چه بخواهید و چه نخواهید باید این قوانین جدید را رعایت کنید.

فرض کنید تمامی آب موجود در پارچی را می خواهید درون یک لیوان بریزید مسلما تمامی آب درون لیوان جا نمیشود!

AdministratorfilesUploadFile9898023-large.jpg

مشکل درج تصاویر در پست ها

از این به بعد باید توجه داشته باشید از در پست های خود از تصاویر ریز و کوچک استفاده نکنید  زیرا کاربری که از موبایل استفاده میکند دیگر نمی تواند پیغام شما را درک کند. و شاید مضمون اشتباه برداشت کند.

مشکل پخش ویدئو ها

خوب تقریبا همه میدانند که بسیاری از گوشی از فرمت فلش پشتیبانی نمیکند و بر اساس الگوریتم موبایل گدون نباید در سایت ها از فرمت فلش استفاده گردد. حتی اگر مشکل فرمت را برطرف سازید بعد از آن باید با مشکل اندازه و نحوه نمایش در موبایل ها سر و کله بزنید.

مشکل پاراگراف ها

در صفحه نمایش مانیتور ها هر پاراگراف شامل 2 تا 3 خط میشود اما همان پاراگراف در موبایل تبدیل به 10 تا 20 خط میشود.

مشکل تیتر ها

همانند موردی که در بالا ذکر شد باید عنوان ها و تیتر ها را کوتاه تر انتخاب کنیم تا تیتر و عنوان چند خطی نداشته باشیم.

مختصر بنویسید

 حتما شما هم در زمان نوشتن پیامک از کلمات کوتاه و مختصر استفاده میکنید. توجه داشته باشید که اگر کاربران شما بیشتر از طریق موبایل وارد سایت شما میشود بهتر است از این مختصر نویسی ها در تولید محتوا سایت خود استفاده نمایید. در غیر این صورت متن بیش از حد طولانی می شود و کاربر را خسته میکند.

امیدواریم مقالاتی که در مورد طراحی سایت ریسپانسیو برای شما عزیزان قرار میدهیم مفید باشد. لطفا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما شرکت طراحی سایت مبنا در میان بگذارید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: