کلیک بر روی لینک و تاثیر آن بر سئو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کلیک بر روی لینک و تاثیر آن بر سئو
نوشته شده در دو شنبه 9 شهريور 1394
بازدید : 266
نویسنده : فرشته شکری

بسیاری از افراد مبتدی و تازه کار تصور می کنند که هر چه سایتشان بازدید بیشتری داشته باشد باعث میشود رتبه سایتشان افزایش یابد چرا که گوگل به مقدار بازدید سایت رتبه میدهد در صورتی که در مقالات گذشته شرکت طراحی سایت مبنا به این مطلب اشاره کرده ایم که گوگل قادر نیست برخی از معیارها مانند تعداد بازدید و کلیک بر روی لینک های سایتی را اندازه گیری کند.

AdministratorfilesUploadFileseo3.jpg

زیرا روبات خزنده گوگل باید به تمامی نقاط سایت شما دسترسی داشته باشد تا بتواند چنین معیاری را محاسبه نماید در صورتی که چنین امکانی برایش میسر نیست. از سوی دیگر تعداد کلیک ها بر روی لینک اهمیت ندارد آنچه که لینک را با ارزش می نماید معرفی سایتی بر روی سایت های دیگر است.

تصور اشتباه دیگر که وجود دارد این است که برخی بر این باورند که گوگل دیگر اهمیتی به لینک ها نمیدهد و یا اینکه اگر سایتی از سایت های دیگر بک لینک داشته باشد مشکل اسپم خواهد داشت. لینک ها و بک لینک ها از جمله معیار های مهمی است که روبات خزنده گوگل به هنگام جستجو صفحات سایت ها آن را می سنجد و برای جستجوی بهتر سایت سودمند است.

پس نتیجه میگیریم آنچه برای گوگل با ارزش است وجود لینک های طبیعی و با اعتبار است نه لینک هایی که به صورت غیر طبیعی ایجاد شده اند زیرا لینک های غیر طبیعی خطر اسپم شدن سایت را در پی دارد.

برای مطالع بیشتر مقاله تفاوت لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟ را مطالعه فرمایید.

محتوای کپی و تاثیر آن بر سئو

کپی کردن محتوا و مطلب سایت  شما در وبلا گ ها و دیگر سایتها در صورتی که سایت و وبلاگ اعتبار کمتری داشته باشد به سایت شما لطمه ای وارد نمیشود در غیر این صورت گوگل سایت شما را بخاطر وجود مطالب کپی در سایتتان متهم کرده و دچار مجازات میشوید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: