مهمترین روش های سئو سیاه که هرگز نباید استفاده کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 289
نویسنده : فرشته شکری

همانطور که می دانید سئو سیاه روشی غیر قانونی است که گوگل به صورت جدی با آن برخورد می کند وبمسترانی که از هزار و یک روش می خواهند گوگل و کاربران را برای بازدید بیشتر فریب بدهند.

جالب اینجاست که برخی از وبمستران سئو سیاه را به دیگر وبمستران تازه وارد آموزش می دهند و آن را امری عادی تلقی می کنند. شاید آن وبمستر تازه کار سایت تازه تاسیس خود را بتواند به رنکینگ مد نظر خود حتی بیشتر از آن برساند آما فراموش نکنید که باد آورده را باد می برد! پس بهتر از همان ابتدا از تکنیک های سئو سفید استفاه کنیم با آنکه دیرتر و سختر به نتیجه میرسد اما از پایداری بسیار زیادی برخوردار است و در صورت تغییر الگوریتم گوگل سایت شما در امنیت سیر می کند (برای مطالعه ی بیشتر به مقاله روند تغییرات سئو در سال 2015 مراجعه کنید ).

AdministratorfilesUploadFilewhitehatvsblackhat-1024x731.jpg

در این مقاله به معرفی مهمترین روش های سئو سیاه که هرگز نباید استفاده کرد میپردازیم :

Keyword stuffing (تراکم بیش از حد کلمه کلیدی)

متاسفانه برخی از مدیران سایت جدا از آنکه  بین برچسب و کلمات کلیدی فرقی قائل نمی شود یک لیست بسیار طولانی از کلمات کلیدی تهیه می کنند. که این کار یک نوع سئو سیاه به حساب می آید.

Doorway Pages (صفحات کاذب و یا راهرو)

تنها استفاده صفحاتی که وجود خارجی ندارند برای انتقال کاربر به صفحه اصلی سایت می باشد. به زبان ساده تر کاربر یک کلمه کلیدی خاص را در موتور جستجوگر سرچ میکند  و در نتایج آورده شده با این صفحه مواجه میشود و بلافاصله پس از کلیک بر روی عنوان سایت به جای آنکه وارد صفحه مد نظر شود وارد سایتی نا مربوط می شود.

Create back link with wrong method (ساختن بک لینک به روش اشتباه )

برای ایجاد بک لینک شیوه های زیادی وجود دارد اما استفاده از برخی بک لینک هایی که به صورت غیر عادی ایجاد شده اند ممکن است بر سئو تاثیر مخربی بگذارد. مثلا با وارد شدن به یک سایت، در قسمت نظر دهی یک لینک به سایت خود ایجاد کنید. البته با استفاده از nofollow این کار ممکن نمی باشد اما کارهایی نظیر لینک گذاری در قسمت نظر دهی کاری اشتباه است.

Invisible text (نوشته پنهان)

از دیگر روش های فریب دادن گوگل ایجاد یک متن مخفی در صفحات سایت است.

با آنکه گوگل اقدامات فراوانی برای برخورد با سئو کاران کلاه سیاه انجام میده اما باز هم افرادی هستند برای کسب منافع کوتاه مدت از نقاط ضعف گوگل سئو استفاده کنند.

 سئو وبهینه سازی سایت یکی از مهمترین مراحل طراحی سایت است. همانطور که گوگل اشاره کرده است "برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات سئو و بهینه سازی سایت را مطالعه کنید" و هرگز بدون تحقیق اعمالی را که در سایت ها می خوانید ویا دیگران به شما توصیه می کنند را انجام ندهید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: