پینگ بک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پینگ بک
نوشته شده در دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 291
نویسنده : فرشته شکری

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که مقاله ای را بنویسید و در سایت خود قرار دهید و بعد از چند وقت متوجه شوید کسی دیگر مقاله کپی شده ی سایت شما را در صفحه سایت خود قرار داده است و حق وحقوق شما را رعایت نکرده است.

برخی از افراد که مطالب کپی در سایت خود قرار می دهند فراموش می کنند لینک ها را پاک کننده و از سایت آن ها لینک ورودی به سایت منبع زده می شود.پس هیچگاه فراموش نکنید که از لینک ها در مطالبتان استفاده کنید چرا که سبب جلو گیری از کپی مطالبتان می شود.

AdministratorfilesUploadFilepingback.jpg

لینک پینگ بک چیست؟

 یک نوع لینک است که به وسیله ی آن قادر به ارسال یک سری اطلاعات هستید. مثلا میتوانید یک ایمیل بفرستید یا یک وارد صفحه ای از سایت خود شوید که دارای اطلاعات ویژه ایست! به این ترتیب شخص کپی کننده را می توانید ردیابی کنید و یا اینکه اگر مقالات شما در سایت های اسپم شده قرار گرفته باشد می توانید از جلوی انتشار آن را بگیرید.

ابزار های رایگان وبلاگ نویسی مانند وردپرس و سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا امکان ایجاد پینگ بک را در خود دارند. ماهیت اصلی پینگ بک یک درخواست xml است که با ارسال آن به آدرس مد نظر خواهید دریافت چه سایت هایی مقالات شما را انتشار داده اند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: