کلمات کلیدی و تاثیر آن سئو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کلمات کلیدی و تاثیر آن سئو
نوشته شده در دو شنبه 12 مرداد 1394
بازدید : 307
نویسنده : فرشته شکری

برخی از مشتریان شرکت طراحی سایت مبنا که خودشان سئو سایت را به عهده گرفته اند را سوالاتی درباره کلمه کلیدی مطرح کرده اند که به نظر می رسد سوال بسیاری از افراد دیگر باشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را به صورت یک مقاله ارائه دهیم.

آیا باید کلمه کلیدی را عینا در متن قرار دهیم ؟ و آیا کلمات آن در متن وجود داشته باشد کافیست؟

در فناوری Natural Language Processing که مخفف آن NLP می باشد که در آن روش های زبان طبیعی انسان را مطالعه می کند. یکی از مشکل ترین مبحث های کامپیوتری  و فناوری های مدرن و هوشمند درک زبان گفتاری انسان است. و هدفشان از این فناوری این است که یک ماشین هوشمند مانند یک انسان زبان گفتاری را درک کند و همانند انسان صحبت کند و پاسخ دهد.

 

AdministratorfilesUploadFile10-ways-to-boast-seo.jpg

ابر کمپانی گوگل تمام تلاش خودش را میکند که به کاربران خود سیستم هوشمندی ارائه دهد که به راحتی گفتار کاربر را درک کند و اطلاعات مود نیاز او را ارائه دهد. این ایده یک چالش بزرگ برای گوگل می باشد چرا که در NLP چند ایتم وجود دارد که عبارات یک کلمه ای، دو کلمه ای و... را تشخیص میدهد. حال باید در نظر بگیریم آیا متن منتشر شده در اینترنت صحیح است و معنی صحیحی دارد؟ آیا لغات استفاده شده در آن صحیح است و به درستی بکار برده شده اند؟ آیا این متن ها به قصد فریب دادن روبات خزنده ایجاد شده اند؟ و ....

روبات خزنده آیتم ها را اندازه گیری میکند و چگالی سایت شما را محاسبه می کند و بر اساس آن سایت شما را در یکی از دسته بندی ایش قرار می دهد. همچنین این روبات میداند این متن را قرار است یک انسان بخواند به همین علت به صحیح بودن جملات کاربردی اهمیت میدهد همچنین اگر شما کلمه کلیدی رابیش از حد در سایت خود تکرار کنید نه تنها به سئو سایت خود کمکی نکرده اید بلکه به آن نیز آسیب رسانده اید. پس نتیجه میگیریم استفاده از بیبش از حد کلمات کلیدی ، ایجاد جملات بی معنی و کلمات مختلف تاثیر منفی بر رتبه سایت خواهد داشت.

هدف از تولید الگوریتم مرغ مگسخوار این است که روبات بتواند معنی و مفهومی عبارتی را که کاربر جستجو کرده را دریابد و و بر اساس معنی آن به جستجو بپردازد. در این صورت نیازی نیست عینا کلمه کلیدی در متن قرار داشته باشد و اگر هم معنی آن و یا مفهوم مرتبط با آن در متن موجود باشد کافیست و میتواند برای سئو سایت شما مناسب باشد.

اما فراموش نکنید در تولید محتوای خود حتما کلمات کلید را بیاورید و فقط به مترادف ها بسنده نکنید زیرا در این صورت گوگل نمیتواند کلمه کلید سایت شما را پیدا کند. ولی تکرار بیش از حد کلمه نیز تاثیر منفی در پی دارد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: