تاثیر قدمت دامنه بر نتایج جستجو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاثیر قدمت دامنه بر نتایج جستجو
نوشته شده در دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 297
نویسنده : فرشته شکری

قدمت دامنه چیست؟

به عمر یک سایت قدمت دامنه گفته میشود.

تاثیر قدمت دامنه بر نتایج جستجو

خوب میدانیم ارزش هر سایتی به محتوای آن است و یک دامنه بی محتوا عاری از هرگونه ارزش است.

اگر شما سایت 10 ساله ای داشته باشید که هیچ گونه فعالیتی در آن انجام نداده باشید نسبت به یک سایت 1 ساله که فعالیت خوبی از خود نشان داده است بسیار بی ارزش است.

در حالت دیگر شما یک دامنه را 10 سال پیش خریداری کرده اید بعد از 2 سال شروع به تولید محتوا میکنید و بعد دوباره دست از تولید محتوا میکشید در این شرایط سایت شما نسبت به سایتی که به مدت 10 سال به طور دائم فعالیت داشته از جایگاه پایین تری برخوردار خواهد بود.

AdministratorfilesUploadFilegoogle-domains-featured.jpg

برخی از افراد یک سری تصورات اشتباه راجع به  قدمت دامنه و تاثیر آن بر نتایج جستجو در ذهن خود پرورش داده اند آن هم این است که فردی حدود 3 سال پیش یک دامنه برای یک طراحی سایت فروشگاهی خریداری کرده است اما کنون تصمیم گرفته است از آن دامنه را برای یک سایت خدماتی استفاده کنند و علت این تصمیم آن بود که تصور می کرد به علت قدمت دامنه سایت سریع تر به صفحات اول نتایج گوگل میرسد و نتیجه ی این تصمیم نادرست ورودی بسیار کم گوگل بعد از 6 ماه بود.

لطفا نظرات و پیشنهادات سازنده خود را با شرکت طراحی سایت مبنا در میان بگزارید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: