چگونه تگ گذاری کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه تگ گذاری کنیم؟
نوشته شده در دو شنبه 5 مرداد 1394
بازدید : 333
نویسنده : فرشته شکری

تگ گذاری یکی از امکانات بسیارمفیدی است که در تولید محتوا و سئو تاثیر گذاراست. حال این سوال پیش میاید که در هنگام تگ گذاری چه نکاتی باید رعایت شود؟ چند تگ می توانیم برای هر مطلب ایجاد کنیم؟

AdministratorfilesUploadFile	ag.png

چرا تگ گذاری می کنیم؟

برای مثال در مقالات طراحی سایت مبنا مطلبی درباره ی آموزش سئو منتشر میشود که در آن مطلب از تگ ها و تگ گذاری هم توضیحاتی به میان آمده است. کاربر بعد از مطالعه مطلب میخواهد درمورد تگ گذاری بیشتر بداند پس شروع به جستجو مطلب دیگری در سایت شما میپردازند که مرتبط با تگذاری باشند.

تگذاری به کاربر این امکان را میدهد تمامی بخش ها و مطالبی که در آن ها درباره مبحث خاصی مد نظرش (مانند تگ گذاری) سخن به میان آورده شده است را مشاهده نمایید و با کیلک بر روی تگ ها همانند یک دسترسی سریع و بدون نیاز به جستجو بتواند دیگر مطالب را مطالعه کند.

کاربر دیگر تگ ها خود را در جستجو کلمات کلیدی در موتور های جستجو گر نشان میدهد.  چرا که در تگ ها میتوانید مترادف کلمات کلیدی خود را تعریف کنید و یا اینکه به کلمات کلیدی خود شاخ و برگ دهید.

برای مثال اگر کلمه کلیدی شما طراحی سایت باشد شما میتوانید تگ های زیر را برایش تعریف کنید:

طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت به زبان ASP.net

طراحی سایت رایگان

و...

چگونه تگ گذاری کنیم؟

تنها نکته ای که باید در این بخش رعایت شود انتخاب تگ مناسب و پر سرچ است و باید در سایتتان مطالب مرتبط با آن تگ وجود داشته باشد.

همچنین شما باید در انتخاب کلمات کلیدی هوشمندانه عمل کنید و برای تگ عنوان و توضیحات مناسب و مرتبط انتخاب کنید. تا تاثیر تگذاری در سئو را بتوانید بخوبی ببینید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: