هاست ایران بهتر است یا هاست خارج از ایران؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هاست ایران بهتر است یا هاست خارج از ایران؟
نوشته شده در چهار شنبه 24 تير 1394
بازدید : 306
نویسنده : فرشته شکری

این سوال برای برخی پیش می آید که آیا استفاده از هاست ایران بهتر است یا هاست خارج از ایران؟ بر اساس مقاله ای که گوگل حدود دو سال پیش ارائه کرد در پاسخ باید بگوییم بله چرا که محل قرار گیری هاست و سرویس میزبانی سایت در سئو ی محلی یا Local SEO تاثیر گذار است. به زبان ساده تر استفاده از هاست خارج از ایران برای کسانی که کاربران و مخاطبانشان در داخل ایران هستند بر سایت تایر منفی خواهد گذاشت.

AdministratorfilesUploadFile20131107092815710-1-1024x655.jpg

اما نیازی به نگرانی نیست و لازم نیست حتما و سریعا هاست سایت خود را تغیر دهید، در صورت دارا بودن ویژگی های زیر هاست نیازی به جابجایی نخواهد داشت:

  • قطعی نداشته باشد   
  • امنیت بالایی داشته باشد
  • سرعت بالا و مناسب داشته باشد
  • خدمات پشتیبانی مناسب داشته باشد

برای جلو گیری از آسیب و زیان به گسترش کسب و کار اینترنتی هیچگاه از هاست ازران قیمت و نامرغوب استفاده نکنید زیرا یک هاست ارزان و نامرغوب ضعیف عمل کرده و تمام ثمره دیگر فعالیت هایتان را از بین می برد.

در این قسمت با سوال دیگری مواجه می شویم که آیا جابجایی سایت  بر روی سئو تاثیر گذار است؟  

بستگی به ویژگی هایی دارد که در بالا ذکر شد، اگر هاست جدید دارای سرعت بالاتر باشد و در کشور دیگری قرار گرفته باشد ویا از امنیت مناسبی برخوردار یاشد به طور قطع بر سئو و رنکینگ سایت تاثیر گذار خوهد بود.

 و در کلام آخر باید به این نکته تاکید کنیم که همه ی وبمستران باید در انتخاب هاست بسیار وسواس بخرج دهند و دقت لازم را در انتخاب هاست داشته باشند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: