تغییر در جایگاه رتبه در نتایج جستجوی گوگل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تغییر در جایگاه رتبه در نتایج جستجوی گوگل
نوشته شده در یک شنبه 21 تير 1394
بازدید : 327
نویسنده : فرشته شکری

این روز ها تغییراتی در جایگاه رتبه ها در نتایج جستجوی گوگل دیده میشود برای مثال یک سایت در یک کلمه ی کلیدی رتبه خاصی کسب کرده است  و در صفحه اول قرار گرفته است اما چند ساعت بعد و یا یک روز بعد همان کلمه کلیدی را جستجو  کنیم متوجه می شویم که جایگاه رتبه سایت از صفحه اول گوگل به صفحه دهم منتقل شده است.

AdministratorfilesUploadFileGoogle-Algorithm-Update.png

علت اصلی این اتفاق سرور آزمایشی جعبه شنی گوگل است چرا که گوگل از سال 2011 به بعد هر سال بعد تعطیلات سال نو میلادی الگوریتمی جدیدی را که موجب نتایج بهتری شده است را ارائه می دهد. گوگل الگوریتم جدید پس از سنجیدن نتایج کاربران انتشار می دهد البته برای همه ی تغییرات شامل نمی شود و فقط برخی از تغییرات اساسی را در بر میگیرد برای همین نتایج در یک کلمه خاص تغییرات چشم گیری خواهد داشت.

این جابجایی های جایگاه رتبه گوگل نشان می دهد که تغییرات جدید در حال سنجیده شدن هستند و به زودی گوگل الگوریتم جدیدی ارائه می دهد. مراحلی که قبل از ارائه الگوریتم جدید باید طی شود عبارتند از:

  • پیشنهاد ایده نو توسط کارشناسان
  • اعمال تغییر الگوریتم برای کاربرانی که به صورت تصادفی انتخاب شده بر معیار بعضی از کلمات کلیدی
  • قیاس نتایج جستجو الگوریتم فعلی با الگوریتم جدید
  • رای گیری از کارشناسان درباره ی کارایی الگوریتم جدید
  • در صورت رای اوردن الگوریتم جدید آن را انتشار می دهند

با توجه به مراحل بالا حتما متوجه شده اید که در حال سیر کردن کدام مرحله هستیم. فراموش نکنید که این تغییرات برای همه ی کلمات کلیدی نمی باشد و نتها برخی از واژه های کلیدی خاص را در بر میگیرد .






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: