توجه گوگل به محتوای تازه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
توجه گوگل به محتوای تازه
نوشته شده در دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 301
نویسنده : فرشته شکری

مرورگر گوگل به محتوای تازه علاقه ی زیادی از خود نشان می دهد به همین دلیل بین سایت های جدید و تازه ساخت با سایت های قدیمی رقابت ایجاد کرده است. این قوانین جدید باعث شده است که طراحان سایت بدون ترس و واهمه از اسپم شدن توسط گوگل به تولید محتویات تازه بپردازند.

تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که زمانی کلمات کلیدی سایت خود را سرچ می کنید گوگل سایت هایی را نمایش می دهد که قبلا  کلمات کلیدی آن ها در گوگل نبوده و یک دفعه در رتبه سوم تا دهم قرار میگیرند استفاده از این امکان بر ضد قوانین گوگل نیست و مجازاتی ندارد بلکه خود گوگل تشویق کننده استفاده از این فرصت ایجاد شده است و دیگر خرید بک لینک دارای مجازات نمی باشد.

ابتدا کلمات و لغاتی که در نتایج گوگل در صفحه اول دستخوش تغییرات زیادی می شوند را پیدا کنید. این تغییرات بیشتر شامل عبارات طولانی تر می شود.

1.تولید محتوا ی تازه به صورت هدفمند

برخی کلمات و عبارتی را که به حوزه ی فعالیت شما ارتباط دارد و رقابت اندکی در صفحه نخست گوگل برای آن ها وجود دارد را شناسایی کنید و بر اساس آن ها یک محتویات تازه ایجاد کنید.اگر در مدت دو سه روز اول در گوگل ایندکس نشد این کار را با عبارات طولانی تر انجام دهید. برای آشنایی مطلوب با این شیوه کافیس از راه آزمون و خطا وارد شوید. برخی اوقات سلیقه ی گوگل برای انتخاب کامات کلیدی با شما فرق میکند به همین منظور قبل از قضاوت ترکیبات گوناگون  و عبارات پرکاربرد و پر ارزش را که در متون سایت تان وجود دارد را بسنجید چرا که امکان دارد با همان لینک با عبارت دیگری به صفحه نخست آمده باشد.

2.محتوای تازه برای مطلب قدیمی

حتما دیده اید که سایتی در رتبه اول دوم بوده و بعد از مدتی به رتبه های پایین تر نزول می کنند برای جلو گیری از این کاهش رتبه کافیست آن صفحه را بروزرسانی کنید که تاثیر چشمگیری در افزایش رتبه خواهد داشت با اضافه کردن  چند خط یا یک پاراگراف توضیحات به متن می توان محتوای آن را تازه کنید. محتوای تازه باید شامل کلمات کلیدی مربوط به سایت باشد. برخی اوقات اظهار نظرات جدید پایین صفحه را محتویات جدید می شمارد اما استفاده نظرات به عنوان محتوای جدید موجب نزول رتبه می شود. پس از سپری شدن مدت زمانی بروزرسانی یا اضافه کردن محتوا تازه بی فایده میشود در این مواقع مطلب جدیدی در رابطه همین مومضوع تهیه کنید و صفحه قبلی را با استفاده از کد 301 ریدارکت کنبد این روش اصولا برای سایت هایی که نرم افزار برای دانلود عرضه می کنند کاربرد دارد.

3.محتوای تازه و مستمر

برای مثال شما یک سایت آموزش زبان دارید و کلمه کلیدی شما اصطلاحات انگلیسی است شما میتوانید برای آن یک صفحه جداگانه اختصاص دهید و به طور مستمر و مدام اخبار و اطلاعات مربوط به آن را قرار دهید.

به یاد داشته بشید که تولید محتوای تازه به معنای تغییر محتوای قبلی و انتشار از نو آن ها نیست. چرا که موجب نارضایتی کاربران و مشتریان می شود. با این اوصاف بسیاری از طراحان سایت و سایت نویسان به نگهداری و حفظ مشتریان و تبدیل کاربران به مشتریان ثابت توجهی نمی کنند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: