چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 300
نویسنده : فرشته شکری

اکثر مطالبی که درباره سئو خوانده ایم چه در کتاب ها و چه در مقالات اینترنتی هدف اصلی از سئو و رعات اصول آن برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل یاد کرده اند و برای رسیدن به این امر نیاز به تلاش فراوان و صرف زمان است. بر طبق بررسی و تحقیقات انجام شده روزانه میلیونها جستجو توسط کاربران در موتورهای جستجوگر انجام میشود که نزدیک به 80% کاربران از گوگل استفاده می کنند و 20% دیگر بین یاهو و بینگ تقسیم میشود که یاهو سهم بیشتری دارد. پس رسیدن به صفحه اول گوگل امری مهم است و از ضرورت بالای برخوردار است.

طی تحقیقات انجام شده ارقام نشان می دهند که 99% کاربران تنها صفحه اول گوگل را بررسی میکنند و وارد صفحات دیگر سرچ گوگل نمی شوند.

در صفحه اول گوگل باز هم رقابتی بین 3 نتیجه اول برای رسیدن به اولین پیشنهاد و لینک گوگل است. بررسی ها نشان می دهد که بیش از نیمی از کاربران فقط بر روی 3 پیشنهاد اول کلیک میکنند که از این میان بیش از 30% سهم لینک اول است و تقریب سهم لینکهای دوم و سوم  به ترتیب 12% و 9% است. یعنی سهم رتبه اول با مجموع سهم دوم تا پنجم برابر است!

 پس متوجه اخلاف زیاد اختلاف سهم ها شدیم و به اهمیت سئو بیشتر پی بردیم و این امر بیانگر شکست سئو ما در صورت نبودن در صفحه اول گوگل است.

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

حضور در صفحه گوگل به عنوان اولین رتبه برای یک سایت نوپا سخت و غیر ممکن به نظر می رسد ولی به قل معروف کار نشد ندارد! شما با قرارداد هدف رسیدن به صفحه اول گوگل و رقابت با سایر رقبا و پشت سر گذاشتن آن ها میتوانید مقام اول گوگل را کسب کنید.

قراردادن  توضیحات صفحه سایت را فراموش نکنید چرا که شما با نوشتن توضیحات مناسب می توانید کاربران بیشتری به سایت خود جذب کنید. برای مثال شاید شما رتبه چهارم در صفحه اول گوگل داشته باشید و تعداد کاربرانتان از رتبه دوم و سوم بیشتر باشد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: