چگونه سایت خود را پر بازدید کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه سایت خود را پر بازدید کنیم؟
نوشته شده در چهار شنبه 10 تير 1394
بازدید : 301
نویسنده : فرشته شکری

اولین سوالی که بعد از طراحی سایت مطرح می شود این است که چگونه سایت خود را پر بازدید کنیم؟

دو نوع کاربر وجود دارد:1.مخاطب 2.مشتری

آن دسته از کاربرانی راکه از مطالب سایت استفاده می کنند و از آن بهره میبرند ولی خریدی انجام نمی دهند را مخاطب می نامیم. دسته ی دیگر از کاربران که از سایت خرید می کنند و باعث ایجاد درآمد سایت می شوند را مشتری می نامیم.

حال این سوال پیش میاید که سایت های خبری که محصولی عرضه نمی کنند چگونه کسب درآمد می کنند؟ اینگونه سایت ها که مخاطبانی در رده سنی های متفاوت دارند از مشتریانی که اقدام به تبلیغ در این سایت ها می کنند کسب درآمد می کنند.

برای پر بازدید کردن سایت باید هر دو نوع کاربر را مد نظر گرفت و نه از مشتری غافل شد و نه از مخاطب !

به زبان ساده تر باید رابطه بین این دو نوع کاربر را مشخص کنیم. بعنوان مثال  سایت همراه اول از عموم مردم در صنف های مختلف مشتری دارد. اما مشتریان سایت فروشگاه دوربین مدار بسته ویورا شامل شرکت ها، دافاتر، مغاره ها و کسانیست که به نصب دوربین مداربسته در محلی نیاز دارند می شود.

دلیل استفاده از تکنیک بازاریابی محتوا جذب و تاثیر گذاری بر روی مخاطبان بیشتر که مرتبط به حوزه فعالیت خود هستند را پیدا کنند و اطلاعاتی از آن ها جمع کنند و در انتها آن ها را به سمت مشتری شدن تشویق کنند تا در نهایت مخاطب به مشتری تبدیل شود.

ارتباط با مشتریان  

از پلان های ارسال ایمیل و پیام کوتاه هدفمند استفاده کنید . متن ارسالی باید به گونه ای باشد که کاربر تصور کند بطور اختصاصی برایش فراهم شده و رضایت مشتری را بدست آورید. به این روش روابط عمومی آنلاین گویند.

محتوای متن باید کاملا سفارشی با نام و نام خانوادگی دریافت کنند باشد. نباید بطور مکرر این پیام ها که هدفشان معرفی و آشنایی کاربر با سایت است ارسال شود چرا باعث آزرده شدن آن ها می شود.

ارتباط با مخاطبان

از راه های جذب کاربر مخاطب سئو، وبلاگ نویسی، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در گوگل، معرفی از طریق وبلاگ و .... می توان نام برد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: