پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طراحی سایت برای موبایل
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 295
نویسنده : فرشته شکری

با توجه به گسترش رو به افزون دنیای وب و اینترنت و تولید نرم افزار ها و زبان ها ی برنامه نویسی  Userfirendly  برنامه نویسی آسان تر می شودو هر طراح سایتی باید با طراحی سایت برای نسخه موبایل آشنایی داشته باشد. در گذشته برای ساختن و طراحی سایت نسخه های موبایل از پروتکل WML استفاده می شده است که طراحان با استفاده از دستورات و کد های مخصوص به تولید و طراحی نسخه موبایل می پرداختند. همچنین با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا موبایل در J2me قادر به طراحی نسخه موبایل بوده اند.  

سادگی زبانHTML  بیشتر از همه علت ها در گستردگی دنیای اینترنت سهیم بوده است. این زبان به حدی ساده  است که حتی یک نوجوان به راحتی میتواند یک سایت استاتیک طراحی نمایید و همین موضوع ساده اما مهم باعث شده تعداد سایت ها در اینترنت به صورت تصاعدی رو به افزایش باشد. امروزه برنامه نویسی بر روی سیستم عامل های تلفن های هوشمند که اغلب IOS ویا اندروید هستند به سادگی امکان پذیر است و این می تواند علت وفور برنامه ها و نرم افزارهای  تلفن های هوشمند باشد. سرورها بر اساس اطلاعاتی  که توسط مرورگر های موبایل ارسال شده  را سیستم عامل موبایل را تشخیص میدهد و به طور اتوماتیک داده ها را برای موبایل ارسال می کند در اینجا تنها کاری که طراح سایت باید انجام دهد تنظیم صفحات سایت برای گوشی های هوشمند است.

Administrator\files\UploadFile\design-websites-for-mobile-phones.png

شماره گیری خودکار:

شما می توانید شمار تماس موجود در سایت خود را به گونه ای لینک دهی کنید تا کاربرانی از طریق گوشی هوشمند وارد سایت شده اند با یک  کلیک بتوانند از موبایلشان با آن شماره تلفن تماس بگیرند. برای این منظور کافیس شما از تگ A به صورت زیر استفاده کنید.

<a href=”tel:+98216123”>call us!</a>

و برای ایجاد تماس از طریق نرم افزار های ارتباطی رایگان از تگ زیر استفاده کنید.

<a href=”skype:skype_user?call”> call us using skype!</a>




بازدید : 295
نویسنده : فرشته شکری

تکنیک آپلود کردن تصاویر به صورت فونت در طراحی سایت که در سال های اخیر به چشم میخورد باعث بوجودامکان بسایر جالبی برای سایت های فارسی شده است که بر تاثیر گذاری سایت میافزاید. از نظر متخصصین سئو شرکت طرح و پردازش مبنا بهترین فوت تاهوماست چرا که دیگر نیازی به آپلود کردن ندارد و مانند دیگر فونت ها حجمی به صفحات سایت اضافه نمی کند.

فونت ها دارای ویژگی بسیار جالبی به اسم vector هستند خاصیت این ویژگی این گونه است که اگر اندازه فونت دچار تغییرات شود حجم آن زیاد نمی شود و از کیفیتش کاسته نمی شود. با بارگذاری تصویر به صورت فونت می توانید این ویژگی عالی را نصیب عکس ها و تصاویر کنیم و در طراحی سایت از آن بهره ببریم بطوری که اگر حجم تصویری را بسیار کاهش دادیم آن تصویر همچنان کیفیت قبلی خود را حفظ کند.

سایت فونتستیک امکان ایجاد تصاویر vector به شما  می دهد و شما می توانید از این طریق تصاویر راه فونت تبدیل کرده و حجم صفحات خود را بسیار کاهش دهید و از تصاویر vector در اندازه های بزرگ استفاده کنید. برای دسترسی به این سایت کافیست به آدرس زیر مراجعه کنید.

fontastic.me

Administrator\files\UploadFile\fontastic.png




بازدید : 270
نویسنده : فرشته شکری

هرگز این گونه نیندیشید که سایت شما حاوی اطلاعات بی ارزشی است و هیچ هکری تمایل هک کردن سایت شما را ندارد. چرا که هکرها از همان اطلاعات ساده نهایت سوء استفاده را می کنند و به علاوه با ارسال هرزنامه های Spam مشتریان شما را از بین می برند و از اطلاعات مشتریان و کاربران شما سوء استفاده خواهند کرد.

شناخت و دسته بندی اطلاعات:داده های پر اهمیت را دسته بندی کنید و مشخص کنید چه افرادی به این داده ها دسترس پیدا کنند.

بررسی و تست: تمامی قسمت های سایت را به ویژه قسمت فرم ثبت نام و فرم ها را چند بار مورد سنجش قرار دهید.

نرم افزار ها را بروز نگهداری کنید:  سیستم مدیریت سایت، ماژول ها، کامپوننت ها، پلاگین ها و سایر نرم افزار های مربوط به سایت را بروز نگهدارید.

اعتبار سنجی داده های ورودی در دو سمت کاربر وسرور: قسمت ورود داده و اطلاعات در فرم ها هم در قسمت مدیریت و هم در قسمت مشتریان باید مورد نظارت قرار بگیرند با قرار دادن فیلتر اعتبار سنجی  اطلاعات را در مرورگر های اینترنتی و هم در سرور به منظور عدم پذیرش داده های مخرب و بی اعتبار به صورت همزمام باید بررسی شوند.

جلو گیری از حمله SQL injection:  این حمله زمانی رخ می دهد که هکری  قصد ورود و دسترسی به سایت یا پایگاه اطلاعات سایت شما را دارد واز طریق درگاه های ورودی مانند فرم ورود داده یا کد URL  با نوشتن کد SQL می خواهد نفوذ کند.

استفاده ازگذرواژه های مناسب: بهتر است هر از چندگاهی گذرواژه ورود به سایت و یا هاست سایت خود را تغییر دهید. سعی کنید در گذرواژه خود از ترکبیت حروف بزرگ و کوچک و اعداد و نشانه به کار ببرید تا توسط افراد و نرم افزار ها غیر قابل حدس باشد.

اعتبار سنجی در قسمت آپلود فایل: قسمت آپلود فایل راحترین مسیر نفوذ هکر ها به سایت می باشد. در هنگام کد نویسی و طراحی این فرم ها تمام نکات امنیتی را رعایت کنید.

امنیت سرور: سروری که از آن برای میزبانی سایت تان استفاده می کنید یکی دیگر از راه های نفوذ هکر ها می باشد. در هنگام انتخاب، سروری را اتنخاب کنید که ار نرم افزار های Update  شده استفاده کند و داراری firewall و پشتیبانی قوی باشد.

استفاده از درگاه SSL: از این پروتکل برای ایمن سازی در هنگام ارسال و دریافت داده ها بین مرورگر ها و سرورها استفاده کنید چرا هکر ها به این داده های مهم که ممکن است شامل حساب های بانکی به همراه گذرواژه هایشان باشد علاقه زیادی نشان می دهند.

BackUp گیری: هر از چندگاهی از سایت خود و پایگاه دادهای سایت یک BackUp تهیه و نگهداری نمایید تا در مواقع ضروری و زمانی که اطلاعات از بین رفتن بتوانید با کمترین هزینه این داده ها را دوباره احیا کنید.




اصول طراحی فرم ثبت نام در سایت
نوشته شده در سه شنبه 6 بهمن 1394
بازدید : 269
نویسنده : فرشته شکری

فرم ثبت نام نقش مهم و اساسی در بدست آوردن کامل موفقیت بازاریابی شما خواهد داشت. هر تجارت و بیزینسی مشتریان خود را دارد پس با رعایت اصول فرم ثبت نام  در سایت خود بازدهی سایتتان را افزایش دهید. متاسفانه در کشورمان در طراحی سایت توجه زیادی به اهمیت فرم ثبت نامی نمی شود. 

طول فرم ثبت نام:

طول فرم ثبت نام نباید بیش از  3 یا 4 سوال را شامل بشود.  این تعداد کم  سوالات باعث می شود که مشتریان غیر واقعی را در سایت شما افزایش دهد از  طرفی دیگر اگر تعداد سوالات را به 7 یا 8 برسانیم  برخی از مشتریان که فرصت کافی برای پر کردن فیلد ها را ندارند از دست می دهیم و برخی از مشتریان علاقه ای به گفتن اطلاعات شخصی خود در دنیای مجازی ندارند.

ایجاد اعتماد در کاربران:

فرم ثبت نام در سایت یک راه ارتباطی با مشتری است. برای جلب مشتری و افزایش مشتریانی که در سایت ثبت نام می کنند و فرم را تکمیل می کنند شما می توانید از عبارات مناسب برای تشویق کاربران برای ثبت نام در بخش های مختلف سایت استفاده نمایید.

  • معمولا رنگ دکمه ارجاع  فرم ثبت نام در سایت  سبز، آبی و نارنجی است. بطور کلی رنگ دکمه ارجاع در تضاد با رنگ های استفاده شده برای جلب توجه در سایت است.
  • متن دکمه ارجاع باید گویا باشد تا کاربر متوجه شود با پر کردن آن چه خدمتی به کاربر عرضه می شود.
  • عنوان فرم ثبت نام باید به گونه ای باشد که مشتری هدف شما را و آنچه به مشتریان عرضه می کنید در یابد.
  • در فرم ثبت نامی با ذکر اینکه <<از اطلاعات دریافت شده هیچگونه سوءاستفادهای  نخواهد شد>> به مشتری اطمینان خاطر بدهید.

محل قرارگیری فرم ثبت نام:

بهترین مکان برای قرار دادن فرم ثبت نام در سایت یک فرم کوتاه در قسمت بالا در کنار سایت است. لازم به ذکر است باید به زبان سایت توجه کنیم که اگر EN است فرم را در سمت راست و اگر FA است در سمت چپ قرار دهیم.




طراحی لوگو برای سایت
نوشته شده در سه شنبه 6 بهمن 1394
بازدید : 274
نویسنده : فرشته شکری

لوگو یا نشانه علامت و نمادیست برای بیان یک عبارت ویا یک مفهوم. لوگو ها نشانه ای برای حضور شخص یا موسسه ایست که آرم متعلق به آن است و توسط تجار، موسسات واشخاص حقیقی برای متمایز کردن خود از دیگران در دید عموم بکار می رود.

چند نکته برای طراحی لوگو:

1. طراحی لوگو باید بیانگر فعالیت و نمایانگر  شما باشد. و آن را از لوگو ی شرکت های دیگر متمایز کند. همانند کاری که پرچم برای کشور انجام می دهد.

2. لزومی وجود ندارد که لوگو یا آرم حتما باید دارای تصویر باشد لوگو بسیاری از شرکت ها تنها با نوشته ساخته شده اند. در عین حال می توان از تصویر در لوگو استفاده کرد چرا که یک تصویر خیلی بهتر از نوشته یا نام شرکت در ذهن باقی می ماند. مانند شرکت اپل

3. این باور غلطی است که اگر تصویر مناسبی دارید دیگر نیازی به اسم برند نیست.  معروفیت یک آرم تنها با تکرار و تبلیغات فراروان میسر میشود. اگر طراحی لوگو یا آرم شما گرافیکیست لازم است که نام برند یا شرکت در گوشه یا پایین تصویر نوشته شود.

4. طراحی لوگو حتما نباید مربوط به صنعتی باشد که شرکت در آن زمینه فعالیت می کند. چرا که هدف از ساختن لوگو ایجاد تمایز بین شما و دیگر رقبا می باشد.

5. هدف از ساخت لوگو برای تبلیغات و برندینگ بر روی آن است، اگر به زودی لوگوی خود را تغییر دهید این خاصیت را از دست می دهد. این جمله به آن معنی نیست که هرگز آرم خود را نباید تغییر دهید. تغییرات جزئی و به روز کردن لوگو نشانگر پویایی شرکت شما با تغییرات جهانی است.

استفاده از طراحی تخت در لوگو:

طراحی تخت چیست؟

ایده ی طراحی تخت از سادگی عرضه خدمات و راحتی استفاده کاربر شکل گرفته است. در طراحی سایت تخت از سایه ها و گرادیان های رنگی و تکنیک های حجیم ساز استفاده نمی شود و تنها از رنگ های یکدست به همراه فونتهای خوانا در صفحه سایت استفاده می شود.

طراحی تخت برای لوگو

نمونه های از طراحی تخت برای طراحی شرکت ها و برند ها ارائه شده است که جایگزین مدل های پیشین شده اند. یکی از این تکنیک ها که به تازگی در میان طراحان باب شده است سایه بلند (long shadows)است.

در این روش با قرار دادن سایه های بلند در قسمتی از  تصویر آن را حجیم و عمقی نمایش می دهد.

در تکنیک طراحی لوگو با سایه بلند زاویه سایه را در 45 درجه قرار میدهیم و طول سایه را 2.5 برابر آن بخش از تصویر قرار میدهیم که در عین حفظ سادگی تصویر باعث ایجاد عمق می شود. برای ایجاد چنین تصویری باید از برنامه ی css3  استفاده کرد در غیر این صورت باید به صورت گرافیکی آن را بسازیم . ساخت تصویر سایه بلند به صورت گرافیکی سایز وحجم لوگو را تا 3 برابر ممکن است افزایش دهد.

امروزه استفاده از طراحی سایه بلند در میان طراحان سایت رواج پیدا کرده اما به نظر نمیرسد این روند ادامه پیدا کند چرا که این مدل طراحی نیز تکراری خواهد شد.




زیبا سازی در طراحی سایت
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 264
نویسنده : فرشته شکری

چگونه سایت خود را با تکنیک های طراحی ساده زیبا  و گیرا کنیم؟

در این مقاله ما قصد داریم  چند روش ساده زیبا سازی وب سایت را که باعث تاثیر گذاری بیشتر و جذاب تر  کردن سایت می شود را بررسی کنیم که شامل استفاده صحیح از سایه ، گرادیان و تصاویر گرافیکی می باشد.

این جزئیات هر چند کوچک و ریز هستند ولی تاثیر بسزایی در طراحی وب سایت دارند و شکل و ظاهر متفاوتی به سایت می دهند.

1. استفاده از سایه ها برای زیبا سازی طراحی سایت:

سایه (Drop Shadow) از اولین تکنیک های طراحیست که اکثر طراحان از آن در طراحی سایت استفاده می کنند. دو نوع سایه داخلی و خارجی وجود دارد که استفاده از آن باعث می شود که تصویر فرو رفته و یا برجسته شود و به عبارتی دیگر تصویر 3D به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از سایه فضای کافی اطراف تصویر وجود داشته باشد و سایه استفاده شده زیادی جلب توجه نکند .این نکته را فراموش نکنید که خاصیت سایه جلب توجه کردن مطلب یا تصویر خاصی  که دارای اهمیت است  اگر در هر جایی از طراحی سایت از این تکنیک استفاده کنیم دیگر خاصیت و کارایی خود را ندارد.

2. استفاده از گرادیان رنگ برای زیبا سازی طراحی سایت:

روش دیگر استفاده از گرادیان رنگیست . این ویژگی همانند سایه باعث ایجاد عمق و بعد می شود. استفاده از آن باعث می شود شکل یک دکمه ساده را دگرگون و زیبا کند.

گرادیان ساده می تواند خطی یا شعاعی باشد. اگر بخواهیم توجه کاربران را برای به صورت افقی یا عمودی جلب کنیم از گرادیان خطی استفاده میکنیم. اگر بخواهیم توجه کربران را به ناحیه ی خاصی جلب کنیم از گرادیان شعاعی استفاده میکنم. اصولا در قسمتی که ترجیح میدهیم کاربر در بروی آن کلیک کند از گرادیان استفاده می کنیم. لازم به ذکر است استفاده بیش از حد گرادیان باعث شلوغی و سردرگمی کاربر می شود پس باید به طور محدود از آن استفاده شود.

   

3.استفاده از تصاویر گرافیکی برای زیبا سازی طراحی سایت:

یکی دیگر از روش های طراحی زیبا استفاده از ایکون ها و تصاویر گرافیکیست که نه تنها وب سایت را گیرا و شکیل می کند بلکه باعث استفاده ی راحتر و قابل درک تر برای کاربران می شود . توجه داشته باشید که استفاده  زیاد از ایکون ها زمان بارگیری صفحات را افزایش و سرعت سایت را کاهش می دهد.  به هنگامه استفاده از ایکون ها باید توجه کنیم که تصاویر مرتبط با هدف خاصی که برای آن در نظر گرفتیم باشند.




انتخاب رنگ مناسب
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 256
نویسنده : فرشته شکری

برای طراحی یک سایت گیرا باید به نکات ریز و درشتی توجه کنیم، از فونت و حاشیه گرفته تا محتوا و شکل کلی سایت.

یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و اکثر طراحان حرفه ای به آن توجه می کنند رنگ سایت است. رنگ سایت علاوه بر اینکه باید به گونه ای باشد که چشم نواز باشد و کاربر را خسته نکند باید زمینه کاری که آن سایت در آن فعالیت دارد را در نگاه اول به کاربر بفهماند، باید به گونه ای باشد که کاربر در نگاه اول بتواند حدس بزند که این سایت برای چه خدمتی طراحی شده است.

وقتی کاربر به طور اتفاقی وارد سایتی می شود اولین سوالی که برایش پیش میاید این است که این سایت چه خدمتی ارائه می دهد؟  آیا برای یک شرکت تولیدات صوتی تصویریست؟ آیا برای یک سازمان خدماتیست؟ آیا برای یک برنامه تلویزیونیست؟ و ....

رنگ طراحی سایت تا حد زیادی بیانگر هدف سایت است. برای مثال: استفاده از رنگ نقره ای برای طراحی سایت نمایانگر پیشرفت و تکنولوژی است. رنگ آبی نمایانگر آرامش و امنیت و صلح است. رنگ سفید نمایانگر پاکیزکیست و ....در مقاله روانشناسی رنگ ها و استفاده در طراحی سایت بیشر در باره این مطلب صحبت خواهیم کرد.

حال که به اهمیت رنگ در طراحی سایت پی بردیم چه خوب است رنگها را از چشم کاربران ببینم تا متوجه شویم آیا آنها می توانند به درستی پیام مارا درک کنند؟!

سایت  Colorblind Web Page Filter محیط و رنگ سایت شمارا از دید کاربران بازسازی می کند واین امکان را به شما می دهد تا بررسی کنید همه ی مطالب خوانا و قابل تشخیص هستند یا خیر.

انتخاب ترکیب مناسب رنگ ها برای طراحی سایت:

برای انتخاب ترکیب رنگی مناسب میتوانید از سایت  Kuler بهره ببرید. این سایت با توجه به رنگ های موجود در طراحی سایت شما رنگ های جدیدی پیشنهاد می کند.

 

 




کپچا چیست؟
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 254
نویسنده : فرشته شکری

Administrator\files\UploadFile\captcha.jpg

معمولآ در فرم ها و بخشهایی از اینترنت تصاویری می بینید که در آنها اعداد یا حروف به صورت نا مرتب دیده می شود ، نام این تست ها Captcha است که هدف آن تشخیص این است که کاربر انسان است یا رایانه. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

در واقع کپچا ابزاری برای جلو گیری از ورود هکر ها به سایت می باشد. برای مثال گوگل و سرویس جی میل را در نظر بگیرید که خدمات ایمیل مجانی به کاربران ارائه می دهد و اگر در زمان ساخت ایمیل از کاربران کد کپچا را نگیرد یک کاربر با ساخت یک برنامه هک کامپیوتری میلیونها ایمیل می تواند بسازد که این هم برای آن وب سایت مضر است هم برای کاربرانی که از سرویس آن وب سایت استفاده می کنند.

اولین بار این تست توسط آلن ترنینگ ساخته شد. هدف ترنینگ از ساخت این تست این بود که بفهمد آیا گجت ها هم مانند انسان فکر می کنند. در ابتدا این تست به شکل یک بازی تقلیدی انجام می شد که به مرور زمان پیشرفت و به شکل کنونی درآمد. هدف از ساخت کپچا این است که کاربر به راحتی این تست را انجام دهد و کامپیوتر به تنهایی نتواند از سد آن بگذرد. همان گونه که دیده اید این حروف یا اعداد از اصول خواصی پیروی نمی کنند زیرا اگه آنها یک مدل واحد داشتند طولی نمی کشید که هکرها برنامه ای برای گذشتن از این سد نیز پیدا می کردند.

به تازگی در کنار کپچا ها گزینه صوتی نیز جود دارد که با کلیک روی آن صدای همان حروف را می توانید بشنوید البته با مقداری صدای پس زمینه ، این صدای زمینه برای این است که برنامه ها و اپلیکیشنها نتوانند حروف را تشخیص دهند. البته به تازگی کپچاها به شکلهای مختلفی مانند ترجمه یا معادله ساده ریاضی نیز دیده می شود که تمام آنها یک هدف و آن هم تشخیص انسان از ماشین است را دنبال می کنند.




دلیل معمول کاهش بازدید وب سایت
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 264
نویسنده : فرشته شکری

یکی از مسائلی که باعت ناراحتی وبمستران میشود کاهش بازدید سایت است و هر وبمستری تمامی سعی و هنر خود را به کار میگیرد که چنین اتفاقی برای سایت اش رخ ندهد.

در این مقاله طراحی سایت مبنا برخی از این دلایل معمول را بررسی میکنیم. نیازی نیست خیلی نگران باشید زیرا این موانع به راحتی رفع می شوند.

Administrator\files\UploadFile\button-visit-website.png

حذف شدن لینک ها از دیگر سایت ها

زمانی سایتی به صفحات سایت شما لینک می دهد کاربران میتوانند وارد سایت شما شوند که موجب میشود رتبه شما در نتایج گوگل افزایش یابد. اما با گذشت زمان بعضی از لینک ها و یا صفحاتی که به سایت شما لینک داده اند حذف میشوند و در نتیجه شما کاربرانی که از این طریق کسب کرده بودید را از دست خواهید داد و کاملا منطقی و طبیعی است که رتبه شما در گوگل افت کند و بازدید سایت شما کاهش یابد.

مانند تبلیغات شما در سایت های دیگر، تا زمانی که تبلیغات ادامه داشته باشد بازدید سایت شما بالاست و هنگامی که مهلت تبلیغ شما به پایان میرسد طبیعی است بازدیدکننده کمتری داشته باشید.

بروز رسانی نکردن سایت

دقت فرمایید که هدف کاربران تازه ترین و با کیفیت ترین محتویات است و برای رفع این نیاز خود به صورت دائم به سایت هایی مراجعه میکنند که دارای محتویات تازه و با کیفیت باشد واگر این سایت ها دیگر محتویات خود را بروز رسانی نکنند دیگر این کاربران به آنها مراجعه نمی کنند.

و یا اینکه سایت شما دارای تالار های گفتگو و انجمن ها باشد اگر کاربران فعال شما دست از فعالیت خود بکشند باعث میشود که محتوای کمتری در سایت شما ایجاد شود و نتیجه اش کاهش رتبه و کاهش بازدید میشود.

تغییر آدرس RSS

ترجیحا آدرسی را تغییر ندهید زیرا با تغییر دادن آدرس RSS کاربران باید دوباره وارد سایت شما بشود و آن را ذخیره کنند اما بسیاری از آنها ممکن است این کار را انجام ندهند که موجب کاهش بازدید سایت میشود.

لطفا به سوالات، نظرات و پیام ها پاسخ دهید!

به راستی که بعضی از وبمستران قسمت نظرات مطالب را دست کم میگیرند. سعی کنید که همیشه قسمت نظرات مطالب خود را فعال نگه دارید حتی شده و در روز مدت را برای این کار اختصاص دهید زیرا خیلی وقت شما را نمیگیرد در غیر این صورت کاربران از بی توجهی شما دلگیر شده و یا اعتمادشان را نسبت به سایت از دست میدهند.

و دیگر دلایل:

  • کم رنگ شدن فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • حذف کردن برخی از امکانات سایت
  • پولی کردن امکانات و ابزار های پر استفاده سایت
  • اقدام به طراحی سایت جدید و فعال توسط رقبا



مزایای تجارت الکترونیک چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 27 دی 1394
بازدید : 280
نویسنده : فرشته شکری

دسترسی تمام مردم جهان به اینترنت و گسترش روابط الکترونیکی از طریق وب سایت ها، باعث به وجود آمدن تجارتی پر سود و بدون محدود های جغرافیایی و مکانی و فیزیکی شده است. در طراحی سایت هایی که امروزه کار تجارت را انجام می دهند، جذب مخاطب و مشتریان تبدیل به رقابتی برای کسب درآمد در اینترت شده است.

مهمترین مزایای تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک را این موارد می توان داست:

  • حذف محدودیت های مکانی و زمانی
  • کاهش هزینه های تولید
  • افزایش درصد فروش
  • دسترسی آسان به اطلاعات لازم
  • جهانی شدن تجارت
  • کاهش هزینه های معملاتی و زمان انجام کار
  • حذف دلال ها و واسطه ها

 امروزه علم طراحی سایت از تمام این مزیت ها استفاده کرده و وب سایت هایی با بهترین و بیشترین بازدید در زمینه تجارت آن وب سایت طراحی می نمایند؛ تا منجر به کسب و کار الکترونیک از طریق طراحی سایت های شرکت ها شوند.




تعداد صفحات : 27