پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوگو چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 19 مرداد 1395
بازدید : 512
نویسنده : فرشته شکری

 

لوگو یا نشانه علامت و نمادیست برای بیان یک عبارت ویا یک مفهوم. لوگو ها نشانه ای برای حضور شخص یا موسسه ایست که آرم متعلق به آن است و توسط تجار، موسسات واشخاص حقیقی برای متمایز کردن خود از دیگران در دید عموم بکار می رود.

چند نکته برای طراحی لوگو:

1. طراحی لوگو باید بیانگر فعالیت و نمایانگر  شما باشد. و آن را از لوگو ی شرکت های دیگر متمایز کند. همانند کاری که پرچم برای کشور انجام می دهد.

2. لزومی وجود ندارد که لوگو یا آرم حتما باید دارای تصویر باشد لوگو بسیاری از شرکت ها تنها با نوشته ساخته شده اند. در عین حال می توان از تصویر در لوگو استفاده کرد چرا که یک تصویر خیلی بهتر از نوشته یا نام شرکت در ذهن باقی می ماند. مانند شرکت اپل

3. این باور غلطی است که اگر تصویر مناسبی دارید دیگر نیازی به اسم برند نیست.  معروفیت یک آرم تنها با تکرار و تبلیغات فراروان میسر میشود. اگر طراحی لوگو یا آرم شما گرافیکیست لازم است که نام برند یا شرکت در گوشه یا پایین تصویر نوشته شود.

4. طراحی لوگو حتما نباید مربوط به صنعتی باشد که شرکت در آن زمینه فعالیت می کند. چرا که هدف از ساختن لوگو ایجاد تمایز بین شما و دیگر رقبا می باشد.

5. هدف از ساخت لوگو برای تبلیغات و برندینگ بر روی آن است، اگر به زودی لوگوی خود را تغییر دهید این خاصیت را از دست می دهد. این جمله به آن معنی نیست که هرگز آرم خود را نباید تغییر دهید. تغییرات جزئی و به روز کردن لوگو نشانگر پویایی شرکت شما با تغییرات جهانی است.

استفاده از طراحی تخت در لوگو:

طراحی تخت چیست؟

ایده ی طراحی تخت از سادگی عرضه خدمات و راحتی استفاده کاربر شکل گرفته است. در طراحی سایت تخت از سایه ها و گرادیان های رنگی و تکنیک های حجیم ساز استفاده نمی شود و تنها از رنگ های یکدست به همراه فونتهای خوانا در صفحه سایت استفاده می شود.

طراحی تخت برای لوگو

نمونه های از طراحی تخت برای طراحی شرکت ها و برند ها ارائه شده است که جایگزین مدل های پیشین شده اند. یکی از این تکنیک ها که به تازگی در میان طراحان باب شده است سایه بلند (long shadows)است.

در این روش با قرار دادن سایه های بلند در قسمتی از  تصویر آن را حجیم و عمقی نمایش می دهد.

در تکنیک طراحی لوگو با سایه بلند زاویه سایه را در 45 درجه قرار میدهیم و طول سایه را 2.5 برابر آن بخش از تصویر قرار میدهیم که در عین حفظ سادگی تصویر باعث ایجاد عمق می شود. برای ایجاد چنین تصویری باید از برنامه ی css3 در طراحی سایت استفاده کرد در غیر این صورت باید به صورت گرافیکی آن را بسازیم . ساخت تصویر سایه بلند به صورت گرافیکی سایز وحجم لوگو را تا 3 برابر ممکن است افزایش دهد.

امروزه استفاده از طراحی سایه بلند در میان انواع شرکت طراحی سایت رواج پیدا کرده اما به نظر نمیرسد این روند ادامه پیدا کند چرا که این مدل طراحی نیز تکراری خواهد شد.




CRM چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 3 مرداد 1395
بازدید : 503
نویسنده : فرشته شکری

مفهوم CRM برای ارتباط با مشتریان به وجود آمده است. این مفهوم از کلمات  Customer Relationships Management  که به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.

CRM چیست

شرکت ها برای داشتن تجارت پر سود به سمت تحقیق در زمینه بازریابی رفته اند، و مفاهیمی از قبیل CRM را به وجود آوردند که منجر به تجارت پر رونق تر برای شرکت هایشان باشد.

مهمترین عنصر موجود در یک تجارت مشتری می باشد. در CRM ما به نحوه ارتباط با مشتری می پردازیم، ارتباطاتی که باعث جذب و یا دفع مشتری خواهد شد.

امروزه با توجه به اینکه تجارت ها به سمت تجارت الکترونیک سوق پیدا کرده است، باید توجه داشته باشیم در طراحی سایت خود برای شرکت های تجاری، نحوه ارتباطات با مشتری را در نظر داشته باشیم و در نظر بگیریم چه مواردی را باید در طراحی سایت خود رعایت کنیم که مشتریان بیشتر جذب شوند و وب سایت ما مورد توجه بیشتر آنها قرار بگیرد.

این مسئله را می توانیم با طراحی اصولی سایت و طراحی حرفه ای سایت و همچنین رعایت اصول بهینه سازی سایت به آن دست پیدا کنیم.

اما نکته مهم این است که ابتدا باید تمام مفاهیم تجارت و بازاریابی را فهمیده باشیم و از آنها در زمینه تجارت الکترونیک خود استفاده نماییم.

مفهوم CRM  یکی از مفاهیمی ست که به ما شناخت خوبی در زمینه ارتباط با مشتری و جذب آن خواهد داد. استراتژی ها و فرایند ها و عملیات هایی که خواهند توانست ما را در جذب مشتری، مخصوصا مشتریان وفا دار، که در بحث تجارت الکترونیک با این سوال که مشتری وفادار کیست؟ ، آشنا شده ایم. حال در مقالات CRM می خواهیم تمام مسائل مربوط به ارتباط و جذب مشتری را مطالعه نماییم.

لطفا مقالات این بخش را مطالعه نمایید، و نظرات و تجربیات خود را با ما به در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.




هدف CRM چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 3 مرداد 1395
بازدید : 518
نویسنده : فرشته شکری

هدف از انجام فرایند های CRM همانطور که در تعریف CRM چیست؟ ، بیان کردیم، مدیریت بر ارتباطات با مشتریان می باشد؛ مدیریتی که منجر به جذب مشتریان و ماندگاری و وفادری آن مشتریان، برای استفاده از محصولات یا خدمات ما می باشد.

هدف CRM چیست

  بطورکلی هدف کلی استراتژی CRM ایجاد و توسعه روابط سودآورتر با مشتریان است.

شرکت ها این کار را با روش های زیر انجام میدهند :

  • با به دست آوردن هزینه از روابط انجام می دهند، مثلا“ از طریق انتقال مشتریان به سمت خدمات شبکه ای، ایجاد و طراحی سایت برای شرکت و ایجاد صفحه و پروفایل شخصی برای آنها و...
  • با افزایش درآمد حاصل از یک ارتباط با مشتری انجام می دهند، مثلا“ با فروش خدمات و محصولات اضافی به مشتریان

البته  بعضی از شرکت ها از هر دوی این روش ها استفاده می کنند. که مسلما موفق تر خواهند بود. ضمنا باید توجه داشته باشیم با طراحی سایت که با توجه به معیار ها و هدف ما اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد، می تواند کمک بزرگی به تجارت ما برای ارتباطات خوب با مشتریان نماید. مشتریانی که روز به روز نسبت به خرید و فروش های اینترنتی گرایش بیشتری پیدا می کنند.




فواید استفاده از CMS چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 1 تير 1395
بازدید : 538
نویسنده : فرشته شکری

همانطور که در تعریف این مبحث گفتیم، برای راه اندازی وب سایت بر روی فضای میزبان وب، شرکت های طراحی سایت امکاناتی را برای کاربران قرار داده اند که به آن  CMS می گویند.

فواید استفاده از این امکان سه مورد می باشد:

1-      راه اندازی وب سایت بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی تحت وب

2-      ایجاد امکانات داینامیک برای تغییر امکانات و محتوایات وب سایت به صورت آنلاین

3-      ارتباط با کاربر

4-      ایجاد سطوح دسترسی برای مدیران وب سایت

5-      استفاده از ابزار های آماده بر روی وب سایت خود




CMS چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 1 تير 1395
بازدید : 520
نویسنده : فرشته شکری

برای راه اندازی وب سایت بر روی فضای میزبان وب، شرکت های طراحی سایت امکاناتی را برای کاربران قرار داده اند که به آن  CMS می گویند.

این امکان که بسیاری از کارهای ما برای ایجاد تغییرات بر روی وب سایت را انجام می دهد.

باید اینکه را در نظر داشته باشیم که اگر ما به مبانی برنامه نویسی تحت نت آشنایی کاملی نداریم می توانیم با استفاده از این امکان، به راحتی وب سایت خود را مدیریت نماییم.

ضرب المثلی که برای توضیح ساده تر این موضوع می توانم به شما بگویم این است :

که برای کندن زمین دیگر نیازی به ساختن و اختراع بیل نیست.

ما می توانیم با انتخاب شرکت های مناسب طراحی سایت مثل شرکت طراحی سایت مبنا از این امکانات خوب CMS  این شرکت ها برای وب سایت خود و مدیریت فضایمیزبان وب خود استفاده نماییم.

معنای لغوی که در فارسی برای cms ترجمه شده است، سیستم مدیریت محتوا می باشد. که دقیقا مطابق با ترجمه آن، در اینجا ما به مدیریت محتوای سایت خود از قبیل مطالب، قالب ها و اسکین (skin) و چیدمان و طرح سایت ( Desin) خود و همچنین کنترل بخش مدیریت و سطح دسترسی مدیران، و همچنین استفاده از ماژول ها و ابزار موجود در سیستم مدیریت محتوای خود می پردازیم.

بنابراین cms یک مفهوم می باشد تا یک نرم افزار و برنامه، که به برنامه هایی که برای مدیریت محتوا استفاده می شوند، نامیده می شود. 

برای بهینه سازی سایت خود ما باید یک cms قوی در اختیار داشته باشیم تا بتواند سئو خوبی را برای سات ما ایجاد نماید؛ استفاده از cms های آماده که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد را، برای انواع طراحی سایت که از آنها انتظار زیادی در زمینه معرفی شرکت، ارگان و حتی خودمان را داریم، به شما طراحان سایت سفارش نمی کنم؛ زیرا بسیاری از امکانات مانند طراحی فروشگاه اینترنتی و داشتن امکانات خرید آنلاین و... توسط این سایت ها امکان پذیر نمی باشد. پس بهتر است به سمت طراحی سایت با روش و اصولی که در آن بهینه سازی سایت رعایت شده است، برویم.




تاریخچه اس کیو ال SQL
نوشته شده در یک شنبه 23 خرداد 1395
بازدید : 529
نویسنده : فرشته شکری

منشا اصلی سی‌کوال به مقالهٔ سال ۱۹۷۰ ادگار کاد تحت عنوان «مدل رابطه‌ای داده‌ها برای بانک‌های بزرگ داده‌های اشتراکی»[۱] باز می‌گردد. در دههٔ ۷۰ گروهی از شرکت آی‌بی‌ام در شهر سان خوزه بر روی سیستم پایگاه داده‌های سیستم آر بدون توجه به این مقاله کار می‌کردند و زبان SEQUEL را به منظور عملیات و بازیابی اطلاعات ذخیره شده در سیستم آر ایجاد کردند. اگر چه اس‌کیوال ناشی از تلاشهای کاد بود اما دونالد چامبرلین و ریموند بویس به عنوان طراحان زبان SEQUEL شناخته می‌شوند.

تاریخچه اس کیو ال

سمینارهایی در زمینه فناوری بانک اطلاعاتی و مباحثاتی در مورد مزایای مدل رابطه‌ای جدید برگزار گردید. تا ۱۹۷۶ مشخص بود که آی‌بی‌ام که طرفدار جدی فناوری بانک اطلاعاتی رابطه‌ای بوده، توجه زیادی نسبت به زبان سی‌کوال دارد. تبلیغات در زمینه سیستم آر باعث جذب گروهی از مهندسین در منلو پارک در کالیفرنیا گردید. این گروه به این نتیجه رسیدند که تحقیقات آی‌بی‌ام منجر به یک بازار تجاری برای بانک‌های اطلاعاتی رابطه‌ای خواهد گردید.

در ۱۹۷۷ این گروه شرکتی بنام اینک (Inc) و رلیشنال سافتویر (Relational Software) تأسیس نمودند تا یک سامانه‌ مدیریت پایگاه‌های داده‌ رابطه‌ای بر اساس سی‌کوال بسازند. محصولی بنام اوراکل در ۱۹۷۹ عرضه گردید، و اولین سامانه مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای بوجود آمد. به این ترتیب محصول اوراکل باعث گردید اولین محصول آی‌بی‌ام برای مدت ۲ سال در بازار دچار رکود باشد. این محصول بر روی مینی کامپیوترهای وکس دیجیتال (VAx Digital) اجرا می‌شد که خیلی از کامپیوترهای بزرگ آی‌بی‌ام ارزان‌تر بودند.

امروزه این شرکت با نام اوراکل اولین فروشنده سیستم‌های مدیریت بانک اطلاعاتی رابطه‌ای است. استادان آزمایشگاه‌های کامپیوتر در دانشگاه برکلی کالیفرنیا نیز در نیمه دهه ۱۹۷۰ مشغول تحقیق در زمینه بانک‌های اطلاعاتی رابطه‌ای بودن (مانند تیم تحقیق آی‌بی‌ام)، گروه فوق نیز یک نمونه از سامانه مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای ایجاد نمودند و سیستم خود را اینگرس (Ingres) نام نهادند.

پروژه اینگرس شامل یک زبان پرس‌وجو بنام QUEL بود، اگر چه از سی‌کوال خیلی ساخت یافته تر بود، اما شباهت آن به زبان انگلیسی کمتر بود.

در حالیکه اوراکل و اینگرسبرای ارائه محصولات تجاری در رقابت بودند، پروژه سیستم آر شرکت آی‌بی‌ام در تلاش بوده‌است که یک محصو ل تجاری با نام SQL/Data system (یا SQL/DS) عرضه نماید. آی‌بی‌ام موجودیت SQL/DS را در ۱۹۸۱ اعلام، و در ۱۹۸۲ شروع به عرضه محصول خود نمود. در سال ۱۹۸۳ آی‌بی‌ام یک نسخه SQL/DS را برای VM/CMS (سیستم‌عاملی که در کامپیوتر بزرگ آی‌بی‌ام غالبا استفاده شده بود)، اعلام نمود.

همچنین در سال ۱۹۸۳ شرکت آی‌بی‌ام، محصول دی‌بی‌تو را معرفی نمود که یک سامانه مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای برای سیستم‌های بزرگ آن شرکت بود. دی‌بی‌تو تحت سیستم‌عامل وی‌ام‌اس (سیستم‌عامل مراکز کامپیوتری بزرگ) اجرا می‌شد. اولین نسخه دی‌بی‌تو در ۱۹۸۵ عرضه گردید، و مسئولین آی‌بی‌ام اعلام نمودند که این محصول یک برنامه استراتژیک برای تکنولوژی نرم‌افزاری آی‌بی‌ام می‌باشد. از آن تاریخ تاکنون دی‌بی‌تو سامانه مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای شاخصی بوده و آی‌بی‌ام از آن حمایت نموده و زبان «سی‌کوال دی‌بی‌تو» استاندارد عملی زبان بانک اطلاعاتی بوده‌است.




SQL چیست ؟
نوشته شده در یک شنبه 23 خرداد 1395
بازدید : 502
نویسنده : فرشته شکری

SQL مخفف Structerd Query Language یکی از محبوبترین زبان ها برای برنامه نویسی تحت وب در طراحی سایت می باشد.بهتر است برای طراحی سایت اس کیو ال را فرا گرفت. از SQL برای افزایش،کاهش و یا تغییر داده ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برای یادگیری و تمرین SQL می توان از بانک اطلاعاتی QL-Server و Access ویا اوراکل استفاده کرد.SQL زبانی بر پایه اعلان می باشد و برعکس زبان های بیسیک و سی می باشد.زبانهای توسعه یافیه ی دیگر مانند PL و SQL به دنبال کامل کردن زبان به هداف ایجاد زبان برنامه نویسی با حفظ مزیت های SQL می باشد.

sql چیست

اس کیو ال دارای چند استاندارد می باشد که تا به حال عرضه شده است. در طراحی سایت این استاندارد ها شامل:

√ SQL 87
√ SQL 89
√ SQL 92
√ SQL 1999
√ SQL 2003
√ SQL 2005
√ SQL 2008
√ SQL 2011

دستورات زبان SQL پنج دسته هستند که عبارتنداز:
Date Definition Language _ DDL : زبان تعریف داده ها می باشد که با استفاده از این زبان امکان حذف و یا اضافه کردن یک جدول از بانک اطلاعاتی را می توان انجام داد که خوده این زبان دستورات خاص خود را دارد که عارتند از:Create , Alter , Drop , Create Index , Alter Index , Drop Index

Data Manipulation Language _ DML : زبان پردازش داده ها می باشد که با استفاده از این زبان برای تغییر جداول استفاده می شود که این زبان نیز دارای سه دستور اصلی ی باشد که عبارتند از:Insert , Update , Delete

Data Control Language _ DCL : این ویژگی دستورات مدیریت و کنترل داده ها را برعهده دارد که در کنترل داده های بانک اطلاعاتی که بیشتر در رابطه با دسترسی این داده ها به دیگر کاربران است کاربرد دارد.این ویژگی از چهار دستور اصلی پشتیبانی می کند که عبارتند از:Alter Password , Revoke , Grant , Create Synonym

Data Query Language _ DQL : این خاصیت دستورات پرس و جوی داده ها را برعهده دارد که تنها از یک دستور به نام Select تشکیل شده که بیشترین حجم کاری را برای یک کاربر که با SQL کار می کند را برمی گیرد.این دستور باعث گستردگی استفاده از این دستور می شود.

دسته بعد دستورات كنترلي Transaction ها ميباشد كه امكان مديريت تراكنشي بانک اطلاعاتي را براي كاربر فراهم ميسازد . كه از دستورات زير تشكيل شده اند : Commit , Rollback , Savepoint , Set Transaction
 
و دسته اخر كه مكمل كننده دستورات دسته قبل بودند دستورات مديريت داده ها هستند كه امكان بررسي و تحليل عمليات داخل بانك اطلاعاتي را فراهم ميكنند.در ضمن يادتان باشد كه اين مديريت را با مديريت بانك اطلاعاتي اشتباه نگيريد.

SQL چیست؟

از SQL برای برقراری ارتباط با پایگاه داده استفاده می شود. همانطور که قبلا نیز گفته شد، SQL یک زبان برنامه نویسی است که در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا)، SQL زبان استاندارد برای سیستم های مدیریت ارتباط پایگاه داده است. دستورات SQL برای انجام وظایفی مانند به روز رسانی داده در یک پایگاه داده، و یا بازیابی اطلاعات از یک پایگاه داده استفاده می شود.

برخی از سیستم های مدیریت ارتباط پایگاه داده که از SQL استفاده می کنند عبارتند از: اوراکل (Oracle)، سایبیس (Sybase)، مایکروسافت SQL سرور،اکسس (Access)،انگر(Ingres) و غیره. دستورات استاندارد SQL مانند "انتخاب"، "Insert"، "به روز رسانی"، "حذف"، "ایجاد"، و " Drop" تقریبا برای انجام تمام کارهایی که در پایگاه داده لازم است می توان استفاده کرد.

تاریخچه SQL

SQL برای اولین بار در IBM توسط Donald D. Chamberlin و Raymond F. Boyce در اوایل دهه 1970 توسعه پیدا کرد. این نسخه، در ابتدا SEQUEL (زبان جستجوی انگلیسی ساختار یافته) نامیده می شد، به منظور اداره کردن و بازیابی داده های ذخیره شده در سیستم مدیریت پایگاه داده شبه ارتباطی اصلی IBM طراحی شد، که یک گروه در آزمایشگاه تحقیقاتی IBM در شهر سن خوزه در جنوب سنفرانسیسکو در طول دهه 1970 آن را گسترش دادند.

مخفف SEQUEL بعدها به SQL تغییر کرد زیرا SEQUEL یک علامت تجاری از شرکت هواپیمایی هاوکر سیدلی بریتانیا بود. گسترش زبان SQL در طراحی سایت به مرور زمان بیشتر و بیشتر شد و امروزه یکی از پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب در طراحی سایت به حساب می آید.




خصوصيات مهم Java Script
نوشته شده در چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395
بازدید : 506
نویسنده : فرشته شکری

در این قسمت از بخش های مختلف آموزش اصولی طراحی سایت ، خصوصیات مهم Java Script را برای شما بیان می کنیم . همانطور که گفته شد زبان جاوا اسکریپت جز زبان های برنامه نویسی سبک می باشد و این زبان در هنگام اجرا فازی به نام کامپایلر را طی نکرده و دستورات آن به صورت خط به خط اجرا می شود .

کامپایل برنامه های نوشته شده به زبان های برنامه نویسی مثل VB , C یا #C در هنگام اجرا ابتدا توسط کامپایلر به طور کامل خوانده شده و اشکال زدایی می شوند و در صورت عدم وجود اشکال ، اجرا خواهند شد . اما برنامه های نوشته شده به زبان های اسکریپتی ، به صورت خط به خط توسط مرورگر خوانده شده و اجرا می شوند .

خصوصیات مهم جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی ساده و کارا به برنامه نویسان در طراحی سایت می تواند کمک بزرگی باشد همچنین جاوا اسکریپت به رویدادهای مختلف در صفحه واکنش نشان می دهد به عبارتی می توان یک تابع جاوا اسکریپت را تعریف کرده و با یک کلیک اجرا آن دستور اجرا می شود .




امکانات Java Script
نوشته شده در چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395
بازدید : 562
نویسنده : فرشته شکری

در این قسمت از آموزش جاوا اسکریپت ، امکانات Java Script را برای شما بیان می کنیم . همانطور که در مقاله خصوصیات مهم Java Script گفته شد زبان جاوا اسکریپت به برنامه نویسان در طراحی سایت یک ابزار برنامه نویسی ساده و کارا محسوب می شود همچنین جاوا اسکریپت به رویدادهای مختلف در صفحه واکنش نشان می دهد به عبارتی می توان یک تابع جاوا اسکریپت را تعریف کرده و با یک کلیک اجرا آن دستور اجرا می شود .

امکانات جاوا اسکریپت

استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی سایت ، می تواند اطلاعات و دستورات وارده را کنترل کند و در صورت صحیح بودن آن ها را به سرور منتقل کند انجام این کار امکان ارسال اطلاعات غلط به سرور را کم می کند و باعث کاهش ترافیک می شود همچنین این زبان می تواند انواع کادرهای اخطار،تایید و دریافت ورودی را به کاربر نشان دهد .
جاوا اسکریپت می تواند نوع و نسخه مرورگر مورد استفاده کاربر را بخواند و براساس مرورگرخاص تنظیمات و صفحات ویژه ای را بارگذاری کند .جاوا اسکریپت  توانایی خواندن و نوشتن اطلاعات مورد نیاز مرورگر را بر روی کامپیوتر بازدید کننده صفحه را داراست ، که در اصطلاح به این کار ایجاد و خواندن Cookie می گویند .




چرا Jquery بهتر از دیگر ابزار هاست؟
نوشته شده در یک شنبه 12 ارديبهشت 1395
بازدید : 519
نویسنده : فرشته شکری

در این اواخر با فراگیر شدن آموزش HTML باعث شده است که استفاده و کاربرد پکیج های framework جاوا اسکریپت بیشتر شود. این پکیج ها شامل عملیتی مانند کار های انیمیشنی را آسان سازی می کند اما Jquery تلاش بر آن دارد تا پوشش همه جانبه ای داشته باشد.

برای آن که شما بتوانید تغییراتی در صفحات و طراحی سایت خود ایجاد کنید لازم است بر کد ها ی مربروط بهCSS و ... تسلط و یا آشنایی داشته باشید اما با استفاده از ابزار Jquery طراحی سایت دیگر به آن دشواری نخواهد بود.

پشتیبان های Extension در Jquery به صورتی تنظیم شده است که می توان به راحتی پلاگین های را حذف یا اضافه کرد همچنین ساختار Jquery به نحوی صورت گرفته است که در زمان دانلود برای دیگر اجزای صفحه وب سایت قابل شناسایی است و نتها با استفاده از ماژول ها آسان و ساده میتوان تغییراتی ایجاد کرد.

یکی از معضلات طراحان در طراحی وب سایت عدم هماهنگی مابین مررورگرها و نرم افزارهای جدید است اما این مشکل شامل Jquery نمی شود چرا که با هر مرورگری سازگاری دارد.

Implicit Iteration این امکان را به شما می دهد که به بررسی همه ی لوپ ها بپردازید و وقت خود را بخرید.




تعداد صفحات : 27